HR Business Partner - Jižní Morava

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Brno, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte chuť:

  • Podílet se na tvorbě a implementaci strategických iniciativ v oblasti HR, skrze poradenství poskytované seniornímu managementu (primárně se bude jednat o management prodejních kanálů Čs)
  • Přinášet přidanou hodnotu svým partnerům z obchodních částí banky, tím že pro ně budete ceněným a odborným konzultantem, který dokáže vnášet perspektivu a rozměr HR do jejich strategických plánů a přispívat tak k jejich efektivnímu naplnění
  • Být tím, kdo přináší k vašim interním klientům (seniorní management) účinná řešení napříč HR odborností a podporuje je v souvisejících změnách a procesu implementace
  • Dbát na rozvoj managementu v oblasti řízení lidí uplatňováním koučovacího přístupu
  • Stát se v součinnosti s naším centrem HR odbornosti spolutvůrcem HR iniciativ (od HR produktů, přes ovlivňování firemní kultury a hodnot)

U nás získáte:

  • Významnou roli v rámci moderního a inovativního HR týmu, kde budete součástí tzv. HR HUBu, který je tvůrcem klíčových HR aktivit a projektů s významným dopadem
  • Příležitost přispívat svým poradenství k růstu a rozvoji businessu vašich klientů
  • Prostor pro uplatnění vašich zkušeností nejen z oblasti HR, jelikož hluboké porozumění businessu klientů je pro úspěch HRBP klíčové
  • Podporu a prostor pro váš další odborný a osobnostní růst (budeme to po vás chtít)
  • Za poctivou práci poctivou odměnu a k tomu široké spektrum zaměstnaneckých benefitů

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máte hluboké a komplexní znalosti HR problematiky na špičkové úrovni – očekáváme přesah nad rámec jednotlivých HR odborností. Preferujeme předchozí zkušenost jako HRBP ve velké organizaci
  • Do svého rozhodování vnášíte porozumění obchodním cílům organizace a dokážete vnímat implikace a identifikovat možná rizika jak z HR, tak business perspektivy
  • Dokážete podporovat druhé v procesu změny (a ke změně přistupujete pozitivně) a neustále hledáte potenciál pro synergie. Týmová spolupráce pro vás není klišé a rovně a férově přistupujete jak ke svým kolegům, tak klientům
  • Máte zkušenosti a odborné znalosti pro konzultační styl práce. Ovládáte portfolio metod a technik, které vám umožňují efektivní vyhodnocování informací v širokém kontextu a zvolení nejvhodnější metody k řešení výzvy, která před vámi stojí. Preferovaně: máte i zkušenosti v roli coache.
  • Jste aktivní řidič/řidička a jste připraven(a) pravidelně cestovat za klienty v rámci svěřeného regionu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 1910729  Datum zveřejnění: 27.10.2014  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.