Specialista BI - manažerského informačního systému

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pracovní náplň:

Rozvoj a provoz části manažerského informačního systému, především:
  • Plánovacího nástroje (Hyperion).
  • Controllingové aplikace (db Oracle 11g, OBIEE, Cognos).
  • Systémová a datová podpora controllingových kalkulací (kalkulace profitability, kalkulace produktových nákladů, alokace nákladů) a procesů (plánování, analýzy, reporting).
  • Analýza požadavků na pravidelné i ad-hoc sestavy a reporty (statické i dynamické), jejich návrh a implementace v prostředí Oracle případně Cognos.
  • Podílení se na vývoji a testování nových funkčností.
  • Zajištění datové kvality a rekonciliace controllingových dat.
  • Příprava reportů a ad-hoc analýz pro interní zákazníky.
  • Tvorba a automatizace datových extraktů (různé zdroje např. DWH, Excel, Accces).
  • Údržba číselníků, hierarchií a šablon.

Požadavky:

  • VŠ vzdělání
  • znalost konceptů a praktická zkušenost v oblasti Business Inteligence, systémů pro podporu finančního řízení nebo manažerských informačních systémů (MIS)
  • pokročilá znalost SQL, MS Access a Excel včetně maker
  • znalost a praktická zkušenost s minimálně jednou z následujících aplikací Hyperion Planning, Cognos reporting, SAP - moduly CO, IM
  • zkušenost s tvorbou OLAP kostek a databází Oracle včetně datového modelování
  • znalost a praktická zkušenost s produkty OWB a OBIEE výhodou (včetně PL/SQL)
  • minimálně základní znalosti v oblasti finančního řízení / řízení nákladů / controllingu
  • zkušenosti z oblasti bankovnictví/finančních služeb výhodou
  • anglický jazyk na komunikační úrovni
  • dobré komunikační schopnosti, týmový hráč
  • proaktivní přístup k práci
  • orientace na potřeby interního zákazníka
  • schopnost rychle přijímat nové poznatky a samostatně řešit úkoly

Nabízíme:

  • Zajímavou a zodpovědnou práci
  • Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • Motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • Profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2037873  Datum zveřejnění: 5.3.2015  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.