Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista/ka dispečinku klientské dokumentace
Česká spořitelna, a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pracovní náplň:
Máte chuť stát se stěžejním kontaktem pro záležitosti unikátního projektu týkající se klientské dokumentace (tzv. KLIDu)? Tento projekt pomáhá České spořitelně stát se bezpapírovou bankou a Vaší rolí v něm by bylo:
- podpora procesů, které dispečink zajišťuje, včetně jejich metodického popisu
- aktualizace, optimalizace a zlepšování těchto procesů (identifikace slabých míst procesu, identifikace rizik, návrhy a realizace řešení)
- analyticko-metodická podpora ostatním pracovníkům dispečinku
- správa katalogu dokumentů celé FSČS (úpravy existujících záznamů, převzetí nových dokumentů)
- spolupráce se zástupci produktu/segmentu/metodiky na zjednodušení katalogu dokumentů a klientské dokumentace (efektivní tvorba nové dokumentace, rušení části existující dokumentace, zkrácení/zjednodušení obsahové části)
- komunikace změn v procesech zajišťovaných dispečinkem směrem do banky
Budeme si rozumět, pokud:
- pozitivně přistupujete ke změnám a rád/a přispíváte k jejich realizaci
- rád/a a profesionálně komunikujete s širokým okruhem klientů
- je vám blízký proklientský přístup a umíte ho v praxi uplatnit při mailové i telefonické komunikaci
- jste pečlivý/á, zodpovědný/á, dbáte na detaily
- aktivně pracujete s Excelem
U nás získáte:
- Zajímavou a zodpovědnou práci
- Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
- Motivující mzdové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
- Profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2075251
Datum zveřejnění: 9.4.2015
2015-04-09
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor Společnost: Česká spořitelna, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.