Operátor/ka Helpdesku

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte chuť:

  • poskytovat odborné poradenství po telefonu (informace o produktech Penzijní společnosti ČS)
  • komunikovat telefonickou a elektronickou formou s pobočkovou sítí ČS
  • zajišťovat operativní podporu Klientskému centru ČS
  • komunikovat s klienty (zejména elektronicky)

Budeme si rozumět, pokud máte:

  • rád/a telefonujete a učíte se nové věci
  • máte trpělivost a dobré komunikační schopnosti
  • ovládáte práci s MS Office
  • nečekáte na úkol, iniciativně jednáte
  • máte alespoň SŠ vzdělání s maturitou

U nás získáte možnost:

  • zdokonalit se v komunikačních dovednostech
  • rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů šitých na míru
  • být součástí přátelského a inspirativního týmu, od něhož se toho můžete hodně naučit
  • vybrat si z široké nabídky volnočasových a finančních benefitů

Organizační složka

PSČS, úsek obchodu a marketingu

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2102366  Datum zveřejnění: 5.5.2015  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.