Analytik, Aplikační specialista

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pracovní náplň:

  • Analýza a návrh řešení obchodních požadavků v oblasti hypoték.
  • Identifikace dopadů do aplikace pro prodej hypotéčních úvěrů včetně dopadů na její okolí.
  • Komunikace se zadavateli i řešiteli požadavků, řešení otevřených otázek.
  • Tvorba funkční specifikace aplikace, návrh / úprava obrazovek aplikace, vytváření use case modelů a use case specifikací, tvorba state/activity diagramů
  • Rozvoj doménového modelu pro oblast hypoték (logický datový model).
  • Procesní modelování, návrh implementace obchodních pravidel a číselníků (konfigurace aplikace).
  • Systémová integrace, návrh rozhraní webových služeb.
  • Transformace obchodního zadání tiskových šablon do zadání pro vývoj - strukturování šablony, návrh rozhraní, mapování atributů.
  • Spolupráce na tvorbě systémové specifikace, např. identifikace use case s dlouhou odezvou a návrh úpravy funkčního řešení s cílem zlepšení odezev aplikace.
  • Revize funkčních a systémových specifikací řady aplikací v ČS, především s vazbou na řešení pro hypotéky.
  • Testování aplikací, pravidel, služeb a šablon, ověřování integrace aplikací. Tvorba testovacích scénářů, plánování testů a jejich provádění.
  • Zajišťování funkční a uživatelské podpory aplikací.
  • Působení v liniových i projektových strukturách ČS.

Požadavky:

  • Minimálně 3 roky praxe v oblasti bankovních informačních systémů se zaměřením na funkční * analýzu, systémovou integraci a testování.
  • Orientace v bankovním prostředí, výhodou znalost prostředí ČS.
  • Dobrá orientace v problematice aktivních i pasivních produktů retailového bankovnictví.
  • UML, procesní modelování, zkušenost s CASE nástroji.
  • BPMS, zkušenost s návrhem procesně řízených aplikací.
  • Orientace v SW architektuře, zkušenosti s návrhem informačních systému a využitím SOA.
  • Výhodou základní zkušenosti s programováním, např. SQL, PHP, VBA, makra MS Office. Analytické myšlení, znalost analytických postupů, sběr požadavků, strukturování a dekompozice problémů, návrh řešení.
  • VŠ/SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru.
  • Komunikační schopnosti, pozitivní přístup.
  • Schopnost samostatné i týmové práce.
  • Schopnost krátkodobě vést malý tým.
  • Orientace na výsledky a proaktivita.
  • Znalost AJ.

Nabízíme:

  • Zajímavou a zodpovědnou práci
  • Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • Motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • Profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2120899  Datum zveřejnění: 27.5.2015  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.