Business Analytik/čka

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pracovní náplň:

  • Analýza a návrh řešení obchodních požadavků na rozvoj bankovních retailových produktů
  • Zajištění detailní znalosti aktivních produktů z pohledu business funkčnosti a detailního technického designu
  • Identifikace dopadů do aplikace pro prodej a správu aktivních bankovních produktů včetně dopadů na její okolí
  • Tvorba funkční specifikace aplikace, návrh / úprava obrazovek aplikace, vytváření use case modelů a use case specifikací, tvorba state / activity diagramů.
  • Rozvoj doménového modelu pro oblast aktivních bankovních produktů (logický datový model)
  • Procesní modelování, návrh implementace obchodních pravidel a číselníků (konfigurace aplikace)
  • Systémová integrace, návrh rozhraní webových služeb
  • Transformace obchodního zadání tiskových šablon do zadání pro vývoj - strukturování šablony, návrh rozhraní, mapování atributů
  • Komunikace se zadavateli i řešiteli požadavků, řešení otevřených otázek
  • Spolupráce na tvorbě systémové specifikace
  • Identifikace potencionálních příležitostí pro zlepšení systémů v jejich provozu
  • Komunikace s externími dodavateli
  • Působení v liniových i projektových strukturách ČS

Požadavky:

  • Minimálně 3 roky praxe v oblasti bankovních informačních systémů se zaměřením na funkční analýzu, systémovou integrace a testování
  • Orientace v bankovním prostředí, výhodou znalost prostředí ČS
  • Znalost interního CPS+ systému výhodou
  • Dobrá orientace v problematice aktivních i pasivních produktů retailového bankovnictví,UML, procesní modelování, výhodou znalost některého z CASE nástrojů, BPMS, zkušenost s návrhem procesně řízených aplikací
  • Orientace v SW architektuře, zkušenosti s návrhem informačních systému a využitím SOA
  • Analytické myšlení, znalost analytických postupů, sběr požadavků, strukturování a dekompozice problémů, návrh řešení
  • Komunikační schopnosti, schopnost samostatné i týmové práce
  • Orientace na výsledky a proaktivita
  • VŠ/SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
  • Znalost AJ

Nabízíme:

  • Zajímavou a zodpovědnou práci
  • Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • Motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • Profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2192215  Datum zveřejnění: 22.7.2015  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.