Pracovník / pracovnice Helpdesku

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Okres Jihlava
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte chuť:

  • poskytovat IT podporu koncovým uživatelům
  • samostatné řešit hlášené problémy a požadavky
  • aktivně spolupracovat s ostatními týmy společnosti
  • evidovat, analyzovat a řešit požadavky uživatelů IT
  • pracovat ve směnném provozu

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte pokročilou znalost práce na PC a orientaci v problematice IT
  • znáte google apps, skripty a mobilní aplikace
  • máte velmi dobrou znalost MS Office, OS Windows, web, HW, SW
  • jste spolehlivý/á, flexibilní, samostatnostný/á, máte proaktivní přístup k řešení problémů
  • máte velmi dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, orientaci na zákazníka
  • znáte AJ slovem i písmem (středně pokročilá znalost)
  • jste schopný/á efektivně pracovat v týmu
  • máte chuť učit se a zdokonalovat

U nás získáte možnost:

  • pracovat s velkými daty ve velké bance
  • používat nejmodernější technologie
  • účastnit se kreativních workshopů, IT boot campů a Hackathonů
  • pracovat v přátelském a inspirativním týmu, se kterým je legrace

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2394786  Datum zveřejnění: 14.1.2016  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.