Risk Manager

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Už tě nebaví stát před překážkami? Poslouchat, že něco zase nejede? Rozumíš řízení rizik a chápeš jejich důležitost pro hladké fungování společnosti? Pro oblast Risk & Security hledáme seniorního kolegu/kolegyni se zkušenostmi v řízení bankovních rizik a s chutí podílet se na budování nových produktových řešení v oblasti elektronického platebního styku.

Kdo jsme?
Pomocí informační a platební platformy pomáháme budovat nové vztahy mezi obchodníky a zákazníky, zvyšujeme nákupní spokojenost klientů a kulturu obchodování.Společnost MOPET CZ a. s. vznikla na podzim roku 2010. Její založení iniciovali bankéři s mnohaletými zkušenostmi v oblasti bankovnictví. V květnu 2012 společnost dostala povolení k činnosti od České národní banky a získala status instituce elektronických peněz. Hnací silou MOPET CZ je tým 15 různorodých lidí se zkušenostmi z oblasti bankovnictví, telekomunikací, informačních technologií, vzdělávání, kultury a neziskového sektoru

Co Vás na pracovní pozici čeká?
  • kompletní zajištění Risk managementu (AML, Compliance, Security)
  • spolupráce na designu nových produktů a stanovení smluvních podmínek s cílem minimalizace rizik při zohlednění požadavků obchodu,
  • prevence a vyšetřování podvodů klientského portfolia v rámci svěřených produktů,
  • součinnost při dohlídkách ČNB a interním/externím auditu za oblast řízení Rizik,
  • komunikace s Ministerstvem financí, Policií ČR za oblast řízení Rizik,
  • sledování a řešení problematických pohledávek dle vnitřních postupů,
  • řízení rizika v rámci činnosti naší Společnosti
  • podpora a rozvoj Junior Risk speciality

Jste tím, koho hledáme?

Naše představa o ideálním kandidátovi:
  • VŠ vzdělání ekonomického směru (nejlépe finance, bankovnictví),
  • min. 3 roky praxe v řízení rizik,
  • znalost problematiky AML
  • orientace v regulaci týkající se platebního styku, schopnost sledovat nové trendy v regulaci
  • dobrá znalost anglického jazyka,
  • znalost bankovních produktů a nástrojů na řízení rizik,
  • povědomí o právním prostředí ČR
  • schopnost samostatného rozhodování, logické argumentace a interpretace,
  • velmi dobré komunikační a analytické schopnosti,
  • schopnost samostatné i týmové práce,
  • pozitivní přístup a proaktivní spolupráce

Co nabízíme my Vám?

  • zajímavou kariérní příležitost na trhu fintech
  • odpovědnost a možnost uplatnit svoje názory a zkušenosti
  • dynamické pracovní prostředí a příjemný kolektiv
  • odpovídající finanční ohodnocení a roční bonusy v závislosti na výsledcích společnosti
  • rozmanitou nabídku zaměstnaneckých benefitů

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2408925  Datum zveřejnění: 24.1.2016  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.