Referent/ka administrativy

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte chuť:

  • tvořit objednávky v systému SAP/SRM
  • kontrolovat údaje v systému EMUS
  • zajišťovat archivační činnost
  • podporovat tým šetření (realizace prověrek)
  • zastupovat asistentku ředitele

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte min. SŠ ekonomické vzdělání
  • ovládáte práci s MS Office (Word, Excel, Gmail), SAP
  • komunikační dovednosti patří mezi Vaše silné stránky
  • k problémům hledáte rychlé řešení
  • je na Vás spolehnutí a jste pečlivý/á
  • zvládáte komunikaci v anglickém jazyce (výhodou)

U nás získáte:

  • zajímavé a zodpovědné práce
  • pracovní smlouvu na dobu určitou (od 1.4.2016 do června 2017)
  • rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů šitých na míru
  • pracovat v přátelském a inspirativním týmu, od něhož se toho můžete hodně naučit
  • vybrat si z široké nabídky volnočasových a finančních benefitů

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2421693  Datum zveřejnění: 3.2.2016  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.