Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Funkční podpora aplikací distribuční kanály
Česká spořitelna, a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte chuť:
- provádět funkční podporu aplikací „distribuční kanály“ – Intranet, Extranet a dalších
- spolupracovat na tvorbě a aktualizaci specifikací
- podporovat uživatele svěřených aplikací - L3 úroveň
- komunikovat se zadavateli
- koordinovat mezi vývojem a provozem aplikací
- spolupracovat na analýze chyb a jejich oprav
- podporovat rozvoj businessu
- spolupracovat na tvorbě SLA, vyhodnocování
- zapojit se do projektů za oblast svěřených aplikací
- spolupracovat s okolními týmy podporující ostatní aplikace (analýza, troubleshooting, nové požadavky)
Budeme si rozumět, pokud:
- myslíte analyticky
- máte VŠ/SŠ vzdělání
- máte komunikační schopnosti
- orientujete se v oblasti bankovních produktů
- máte znalost AJ na komunikativní úrovni
- znáte Google Apps
- máte praxi v oblasti informačních systémů , praxe v oblasti IT HelpDesk vítána
- rádi se učíte nový věcem
- máte analytické myšlení
- kladete důraz na týmovou spolupráci
- jste důsledný/á a odolný/á vůči stresovým situacím
U nás získáte možnost:
- pracovat s velkými daty ve velké bance
- používat nejmodernější technologie
- účastnit se kreativních workshopů, IT boot campů a Hackathonů
- stát se špičkovým odborníkem v oblasti provozu bankovních aplikací
- rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů
- být součástí přátelského a inspirativního týmu, který se vzájemně obohacuje a učí
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2502784
Datum zveřejnění: 5.4.2016
2016-04-05
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, Specialista technické podpory/IT Společnost: Česká spořitelna, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.