Operátor/ka Helpdesku

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte chuť:

  • poskytovat odborné poradenství po telefonu (znalost produktů Penzijní společnosti ČS)
  • komunikovat telefonickou a elektronickou formou s pobočkovou sítí ČS
  • zajišťovat operativní podporu Klientskému centru ČS
  • komunikovat s klienty (zejména prostřednictvím emailu)
  • přijímat reklamace ze strany pobočkové sítě a klientů

Budeme si rozumět, pokud:

  • rád/a komunikujete s lidmi emailem i po telefonu
  • je na vás spolehnutí a máte dobré komunikační schopnosti
  • jste týmový hráč a přitom umíte pracovat samostatně
  • máte minimálně SŠ vzdělání (maturita) a chuť učit se nové věci

U nás získáte možnost:

  • inspirující kolektiv, od něhož se toho hodně naučíte
  • příjemné pracovní prostředí, kde vládne přátelská atmosféra
  • vzdělávací program, který se postará o rozvoj Vašeho osobního i profesního potenciálu
  • vybrat si z široké nabídky volnočasových a finančních benefitů

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2536919  Datum zveřejnění: 28.4.2016  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.