Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR konzultant/ka
Česká spořitelna, a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte chuť:
- stát se ceněným poradcem liniového managementu - být tím, na koho se s důvěrou budou obracet a kdo jim přinese užitečné odpovědi na jejich otázky
- aktivně, empaticky a pro-klientsky poskytovat poradenství a podporu napříč HR tématy, být „přítelem na telefonu“, který vždy dovede najít řešení a na nějž se lidé budou s důvěrou obracet
- cestovat tam, kde si řešení bude žádat osobní jednání, ale zároveň usilovat o co nejvyšší efektivitu a účelně využívat moderní technologie k zpracování většiny úkolů na dálku
- být tím, kdo má perfektní přehled o tom, jaké jsou poslední novinky a iniciativy ve všech zásadních HR tématech a skrze své poradenství napomáhat tomu, aby se nové trendy úspěšně dostaly do praxe
- kontinuálně pracovat na prohlubování své HR odbornosti skrze pravidelné sdílení a spolupráci jak v rámci vlastního týmu HR konzultantů, tak napříč HR i ostatními týmy v bance
Budeme si rozumět, pokud:
- máte výbornou orientaci v hlavních HR tématech a dobré povědomí o jejich pracovně právních aspektech – navíc pro vás bankovnictví jako takové není neznámou
- jste zkušeným HR odborníkem s úspěšnou předchozí praxí
- je vám vlastní preciznost, orientace na klienta, schopnost naslouchat, zvídavost a velká ochota pomoci
- nezaleknete se občasného cestování v rámci ČR
- zvládnete základní komunikaci a porozumění textu v AJ
U nás získáte:
- rozmanitou a zodpovědnou práci v intenzivním kontaktu s lidmi, která vám umožní na denní bázi pomáhat lidem být úspěšnější a spokojenější
- za poctivou práci poctivou odměnu a k tomu navíc špičkové finanční i nefinanční benefity
- skvělou příležitost pro intenzivní rozvoj svých znalostí a dovedností nejen v rámci každodenní práce, ale i s pomocí propracovaného portfolia rozvojových aktivit, které Spořitelna svému týmu nabízí
- místo v inspirativním HR týmu se špičkovými ambicemi
- smlouvu na dobu neurčitou
Poznámka k průběhu výběrového řízení:
Přihlášky na tuto pozici přijímáme do konce května.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2569574
Datum zveřejnění: 19.5.2016
2016-05-19
lokalita: Praha Pozice: HR generalist, Personalista, Personální konzultant Společnost: Česká spořitelna, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.