Asistent/ka Recepční Zlín

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Zlín, Okres Zlín
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte chuť

  • zabezpečovat řízení /vedení komplexní agendy významného a důvěrného charakteru
  • zajišťovat všeobecnou administrativní podporu
  • komunikovat na vysoké úrovni s vedeními jiných úseků, s úseky členů představenstva,
  • orientovat se ve firemních postupech a normách
  • provádět činnosti v oblasti školení a vzdělávání zaměstnanců útvaru

Budeme si rozumět, pokud máte:

  • SŠ vzdělání a 3 roky praxe
  • dobrou/komunikativní znalost AJ
  • dobré specializované znalosti a zkušenosti v oblasti IT, organizace práce, řízení kanceláře,
  • znalost prostředí banky/pobočkové sítě
  • týmového ducha
  • pozitivní myšlení
  • aktivní proklientský přístup
  • energii, cílevědomost
  • silné organizační schopnosti
  • Znalost powerpointu a schopnost tvorby prezentací

Nabízíme:

  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • motivující platové ohodnocení včetně nadstandardních zaměstnaneckých výhod
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2581498  Datum zveřejnění: 27.5.2016  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.