Administrativní podpora real estate týmu - 20 hod./týden

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte chuť:

  • zodpovídat za běžné účty, podpisové vzory, správa úvěrových účtů
  • spolupracovat se servisním centrem v Praze
  • zpracovávat podklady pro obchodníky, příprava podkladů pro plnění podmínek čerpání úvěrů, kontrola plnění závazků, případné vyžádání podkladů od klientů
  • okrajově mít na starosti kartový režim, platební styk, internetové bankovnictví Business 24, pasivní produkty klientů (termínované vklady)

Budeme si rozumět, pokud:

  • jste student VŠ nejlépe ekonomického zaměření
  • máte praxi v bankovnictví /orientujete se v bankovních systémech
  • preferujete pracovat v týmu
  • máte chuť na sobě neustále pracovat a rozvíjet se
  • jste flexibilní a máte elán do plnění pracovních úkolů

U nás získáte:

  • zajímavou a zodpovědnou práci, při které se spoustu naučíte
  • možnosti odborného rozvoje a vzdělávání
  • profesní perspektivu v zázemí mezinárodní banky
  • pracovní dobu cca 20 hodin za týden (DPČ)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2706729  Datum zveřejnění: 29.8.2016  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.