Specialista/ka klientských služeb

Česká spořitelna, a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte chuť:

  • Telefonicky a elektronicky komunikovat s pracovníky na pobočkách ČS a externími obchodními zástupci
  • Zajišťovat operativní podporu pro obchodní příležitosti
  • Poskytovat informace o produktech stavebního spoření
  • Spolupracovat s dalšími úseky stavební spořitelny
  • Pracovat s aplikacemi SSČS a ČS

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte komunikační schopnosti a proklientský přístup
  • vstřícnost a odpolost proti stresu jsou vám vlastní
  • jste flexibilní a umíte se přizpůsobovat změnám v pracovních postupech
  • pracujete samostatně, nečekáte na úkol, iniciativně jednáte
  • umíte spolupracovat v týmu
  • máte min. SŠ vzdělání (maturita) a rád/a cestujete (ŘP sk. B)

U nás získáte možnost:

  • dělat zajímavou práci v přátelském a inspirativním týmu
  • mít zázemí silné finanční skupiny
  • příležitostí pro váš další růst a rozvoj
  • výbírat si ze široké nabídky volnočasových a finančních benefitů

Organizační složka

SSČS
Poradce pro externí spolupráci/RSN
Pracovní poměr na dobu neurčitou

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.

EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.


Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2707045  Datum zveřejnění: 30.8.2016  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.