Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista/ka back office - Hodonín
Česká spořitelna, a.s.
Místo práce
Hodonín, Okres Hodonín
Hodonín, Okres Hodonín
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jaké příležitosti Vám nabízíme?
- začnete kariéru v mezinárodním centru sdílených služeb (pracovní pozice je vhodná i pro absolventy)
- poskytneme vám rozsáhlý tréninkový program, včetně on-the-job školení, můžeme vám nabídnout další odborná školení a kurzy
- můžete očekávat zajímavou a zodpovědnou práci
Budete zodpovědní za samostatné provádění back office činností:
- vkládání a kontrolu dat v interních systémech dle požadavků
- evidenci a archivaci jednotlivých operací a související administrativu
- reklamaci chybně zpracovaných transakcí
- podpůrné činnosti dle požadavků interních klientů
- komunikaci s ostatními útvary v rámci celé finanční skupiny
Co očekáváme od Vás?
Vaše kvalifikace:
- minimálně středoškolské vzdělání (nejlépe ekonomického zaměření)
- angličtina – slovem i písmem
- němčina – znalost němčiny je výhodou
- Microsoft Office – středně pokročilý uživatel
Jste pravým člověkem pro tuto práci pokud máte:
- analytické schopnosti, přesnost a preciznost
- cílevědomost
- zkušenosti v administrativě z bankovní nebo podobné oblasti (je výhodou)
Co můžete očekávat od nás:
- zajímavou a perspektivní pozici v zázemí mezinárodní banky
- příležitosti pro profesní rozvoj a vzdělávání (jazykové a další kurzy)
- zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna, stravenky, systém Cafeteria, příspěvky na penzijní a zdravotní pojištění, zvýhodněná nabídka bankovních produktů, atd.)
Staňte se členem našeho týmu! Těšíme se na Vaše životopisy.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. byla založena v roce 2010 jako dceřiná společnost Erste Group Bank AG a České spořitelny, a.s.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
EGSS zpracovává platební transakce a poskytuje služby v oblasti správy klientských dat, výhradně pro interní klienty v rámci finanční skupiny Erste.
Hledáte zajímavou a stabilní práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu? Chcete začít svou kariéru v mezinárodní společnosti? Pokud ano, pak je tato pracovní nabídka pro Vás skvělou příležitostí.
ID: 2713740
Datum zveřejnění: 5.9.2016
2016-09-05
lokalita: Okres Hodonín Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista back office Společnost: Česká spořitelna, a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.