Kariéra v České spořitelně

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho velkého týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která vás skutečně baví.

Funkční podpora aplikací distribuční kanály

Místo práce: Praha
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte chuť:

  • provádět funkční podporu aplikací „distribuční kanály“ – Intranet, Extranet a dalších
  • podporovat uživatele svěřených aplikací - L3 úroveň
  • koordinovat mezi vývojem a provozem aplikací
  • spolupracovat na analýze chyb a jejich oprav
  • spolupracovat na tvorbě SLA, vyhodnocování
  • spolupracovat s okolními týmy podporující ostatní aplikace (analýza, troubleshooting, nové požadavky)

Budeme si rozumět, pokud:

  • máte praxi v oblasti informačních systémů, praxe v oblasti IT HelpDesk vítána
  • máte VŠ/SŠ vzdělání
  • orientujete se v oblasti bankovních produktů
  • máte znalost AJ na komunikativní úrovni
  • znáte Google Apps
  • jste důsledný/á a odolný/á vůči stresovým situacím

U nás získáte možnost:

  • používat nejmodernější technologie
  • účastnit se kreativních workshopů, IT boot campů a Hackathonů
  • stát se špičkovým odborníkem v oblasti provozu bankovních aplikací
  • rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál pomocí vzdělávacích programů
  • být součástí přátelského a inspirativního týmu, který se vzájemně obohacuje a učí



Poslat společnosti životopis
ID: 2730280   Datum zveřejnění: 20.9.2016  
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.