Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office manager/ka
Cherone s.r.o.
Místo práce
Vinohradská 1710/100, Praha 3 - Vinohrady, 130 00, Praha
Vinohradská 1710/100, Praha 3 - Vinohrady, 130 00, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, internship, stáž
plný úvazek, zkrácený úvazek, internship, stáž
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
ÚSPĚŠNÁ REALITNÍ KANCELÁŘ HLEDÁ MLADOU, ENERGICKOU OSOBNOST!
- odpovědnost za realizaci obchodní a administrativní činnosti kanceláře
- realizace kontroly péče o klienty, řešení daných realizací s pracovníky společnosti
- pravidelný telefonický, písemný a osobní kontakt s klienty
- odpovědnost za zajišťování příchozí/odchozí komunikace
- práce v kanceláři i v terénu
- odpovědnost za vedení diáře vedení společnosti
- běžná administrativa
- operativní plnění úkolů zadané nadřízeným
- odpovědnost za realizaci obchodní a administrativní činnosti kanceláře
- realizace kontroly péče o klienty, řešení daných realizací s pracovníky společnosti
- pravidelný telefonický, písemný a osobní kontakt s klienty
- odpovědnost za zajišťování příchozí/odchozí komunikace
- práce v kanceláři i v terénu
- odpovědnost za vedení diáře vedení společnosti
- běžná administrativa
- operativní plnění úkolů zadané nadřízeným
Zaměstnanecké výhody, benefity
- jedinečná příležitost stabilního zaměstnání v atraktivním oboru
- dynamická a zajímavá práce s trvalou možností profesionálního růstu
- dobré platové podmínky, pestrý benefitní program
- práce v mladém, příjemném pracovním prostředí
- pravidelné firemní akce
- služební telefon
- kancelář na prestižní adrese
- kancelář na prestižní adrese
- dynamická a zajímavá práce s trvalou možností profesionálního růstu
- dobré platové podmínky, pestrý benefitní program
- práce v mladém, příjemném pracovním prostředí
- pravidelné firemní akce
- služební telefon
- kancelář na prestižní adrese
- kancelář na prestižní adrese
Informace o náboru
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis, odpovídajícím uchazečům se co nejdříve ozveme!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
- výborný time – management
- umění vyhodnotit priority a efektivně pracovat
- proklientský přístup, profesionální vystupování
- cílevědomost, samostatnost
- asertivita, odolnost vůči stresu, flexibilita
- znalost Word, Excel
- psaní všemi deseti výhodou
- výborný time – management
- umění vyhodnotit priority a efektivně pracovat
- proklientský přístup, profesionální vystupování
- cílevědomost, samostatnost
- asertivita, odolnost vůči stresu, flexibilita
- znalost Word, Excel
- psaní všemi deseti výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost dumrealit.cz INVEST patří se svým pestrým portfoliem nemovitostí a širokou škálou poskytovaných služeb mezi přední pražské realitní kanceláře. Hlavní činností společnosti je realitní činnost, dále společnost zabezpečujeme širokou škálu služeb spojených s realitami, a to investiční služby, hypoteční služby, právní poradenství a zastupování. V rámci svých smluvních partnerů poskytujeme také komplexní stavební služby od rekonstrukcí, až po výstavbu domů, pojišťovnictví a komplexní relokační služby jak pro české tak pro zahraniční klienty. Veškeré služby společnost nelokalizuje pouze na Prahu a okolí, ale přes své odborníky působí po celé české republice a také v zahraničí. Naší specializací je také odborná a právní pomoc a řešení exekucí, insolvencí, dražeb, privatizací a jiných specifických oblastí realitní sféry.
ID: 2690598
Datum zveřejnění: 14.8.2016
2016-08-14
lokalita: Praha Pozice: Asistent, Marketingový pracovník, Obchodní referent, Office manager, Specialista back office Společnost: Cherone s.r.o.