Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office Manager
CLARTÉS s.r.o.
Místo práce
Praha 2, Londýnská 59, Praha
Praha 2, Londýnská 59, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
15.11.2016
15.11.2016
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zpracování prvotních dokladů pokladní evidence korunové a ostatních měn.
Vystavování faktur tuzemských a zahraničních, evidence úhrad, přiřazování zahraničních JSD.
Zpracování prvotní evidence tuzemských a zahraničních přijatých a vydaných faktur, jejich úhrady a evidence úhrad.
Zpracování prvotní evidence platebních karet.
Zpracování prvotní evidence bankovních výpisů tuzemských a zahraničních měn.
Zpracování prvotních dokladů mezd, tj. docházky, přehledů a oznámení.
Zpracování prvotních dokladů tuzemských a zahraničních cest.
Zajišťování logistiky při přepravě zboží zejména do Ruska, Spojených Arabských Emirátů, Jihovýchodní Asie a Evropské Unie.
Zajištování vedení evidence všech obchodních projektů a to především: přijímání poptávek od zahraničních partnerů , evidování jednotlivých cenových specifikací , zadávání objednávek do výroby,kontrola všech došlých a vyšlých úhrad,jejich párování na projekty a běžná komunikace se zahraničními klienty.
Zajišťování celkového chodu kanceláře.
Vystavování faktur tuzemských a zahraničních, evidence úhrad, přiřazování zahraničních JSD.
Zpracování prvotní evidence tuzemských a zahraničních přijatých a vydaných faktur, jejich úhrady a evidence úhrad.
Zpracování prvotní evidence platebních karet.
Zpracování prvotní evidence bankovních výpisů tuzemských a zahraničních měn.
Zpracování prvotních dokladů mezd, tj. docházky, přehledů a oznámení.
Zpracování prvotních dokladů tuzemských a zahraničních cest.
Zajišťování logistiky při přepravě zboží zejména do Ruska, Spojených Arabských Emirátů, Jihovýchodní Asie a Evropské Unie.
Zajištování vedení evidence všech obchodních projektů a to především: přijímání poptávek od zahraničních partnerů , evidování jednotlivých cenových specifikací , zadávání objednávek do výroby,kontrola všech došlých a vyšlých úhrad,jejich párování na projekty a běžná komunikace se zahraničními klienty.
Zajišťování celkového chodu kanceláře.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Zajímavou ,samostatnou a různorodou práci
Ohodnocení odpovídající výkonům
Služební mobilní telefon
Roční lítačku zdarma
Ohodnocení odpovídající výkonům
Služební mobilní telefon
Roční lítačku zdarma
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Ruský jazyk - Úplný začátečník (A1)
Ostatní znalosti
Fakturace - Pokročilý
Pokladna - Pokročilý
Hospodářská korespondence - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pokladna - Pokročilý
Hospodářská korespondence - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Zodpovědnost, důslednost, aktivní přístup
Odolnost vůči stresu, komunikativnost
Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Odolnost vůči stresu, komunikativnost
Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Navrhování a realizace luxusních svítidel a interiérových prvků.
ID: 2761281
Datum zveřejnění: 11.10.2016
2016-10-11
lokalita: Praha Pozice: Office manager Společnost: CLARTÉS s.r.o.