Manažer oddělení telefonického prodeje ČR/SR

Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. – organizačná zložka

Miesto práce
Praha
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2014
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na této pozici budete řídit oddělení zákaznického servisu s cílem maximalizace spokojenosti zákazníků a dosažení prodejních cílů.

Hlavní činnosti:
• Rozvíjí strategie oddělení. Je zodpovědný/á za fungování a další rozvoj systému telefonického prodeje a jeho technické zázemí.
• Zodpovídá za strukturu oddělení, procesy, znalosti a schopnosti celého oddělení s cílem zvyšování produktivity, ziskovosti a zákaznické spokojenosti.
• Sleduje a řídí plnění KBI´s prostřednictvím reportingu na denní, týdenní a měsíční bázi.
• Řídí projekty v rámci oddělení a účastní se práce na projektech napříč společností.
• Zodpovídá za výsledky průzkumů zákaznické spokojenosti.
• Zodpovídá za kvalitu podpůrných služeb (Back Office) pro ostatní oddělení ve společnosti.
• Řídí plánování a spotřebu operativních nákladů dle potřeb společnosti.
• Zodpovídá za rozvoj schopností a dovedností podřízených s důrazem na výchovu talentů.
• Vede pravidelné porady v rámci oddělení.
• Navazuje vztahy a spolupracuje s ostatními odděleními.
• Organizuje návštěvy kolegů z jiných oddělení, zahraniční návštěvy či návštěvy z jiných společností.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti, týmové práci a neformálních vztazích
• Samostatnou a zodpovědnou práci
• Motivující systém finančního hodnocení
• Možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji (Talentové programy, rozvojové aktivity)
• Vzdělávání zaměstnanců, odborné tréninky a školení v souvislosti s vykonávanou pozicí
• Úzká spolupráce a účast na projektech v rámci skupiny Coca-Cola HBC a The Coca-Cola Company
• Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené; fasování produktů; pitný režim; nákup produktů a firemních reklamních předmětů za zvýhodněné ceny; systém flexibilních benefitů – Kafeterie; příspěvek na penzijní připojištění; stravování v kantýně/příspěvěk na stravování; zvýhodněné volání pro rodinné příslušníky; možnost nákupu zaměstnaneckých akcií
• Další benefity: mobilní telefon; notebook; iPad; služební automobil i pro soukromé použití
• Nadstandardní zdravotní péče v soukromém zdravotním zařízení

Informácie o výberovom konaní

Coca-Cola Hellenic je zamestnávateľom rovných príležitostí. Vaša prihláška bude spracovaná a uchovaná v súlade s právnymi predpismi o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Místo výkonu práce Praha (bydlisko v Praze a okolí nutné)
• VŠ vzdělání
• Min. 1 rok pracovních zkušeností na obdobné pozici výhodou
• Zkušenosti s vedením lidí
• Znalost anglického jazyka – velmi pokročilá
• Chuť rozvíjet sebe i ostatní
• Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
• Organizační schopnosti, silný leadership
• Proaktivní a pozitivní přístup k práci
• Znalost obchodních procesů
• Finanční povědomí
• Zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost
• Prozákaznická orientace
• Dobrá znalost práce s PC – MS Office (word, excel, Power Point, SAP)
• Řidičský průkaz sk. B + ochota cestovat

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť s vedúcim postavením v oblasti výroby a predaja nealkoholických nápojov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 1852345  Datum zveřejnění: 1.9.2014  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: Dohodou