Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznické péče (jen příchozí hovory), HPP 18.000 - 28.500
Conectart a.s.
Místo práce
Sladkovského 595, Kolín IV, Kolín, Česko
Sladkovského 595, Kolín IV, Kolín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
18000 - 28500
18000 - 28500
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví vás komunikace se zákazníky? Chcete práci, kam budete rádi chodit a kde se budete cítit dobře? Stavíme na přátelských vztazích, o které se můžete opřít. Nepožadujeme praxi, důležitá je ochota se vše potřebné naučit.
Jaká bude Vaše práce:
* přijímání příchozích hovorů zákazníků
* komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonické i písemné komunikace
* práce s interním informačním systémem
* pracujeme v příjemném prostředí a dobře dostupné lokalitě – 3 minuty pěšky od kolínského nádraží.
Jaká bude Vaše práce:
* přijímání příchozích hovorů zákazníků
* komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonické i písemné komunikace
* práce s interním informačním systémem
* pracujeme v příjemném prostředí a dobře dostupné lokalitě – 3 minuty pěšky od kolínského nádraží.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Proč se k nám přidat?
* Atmosféra a vztahy jsou v práci to hlavní – u nás se všichni známe, tykáme si a hlavně si pomáháme.
* Za kvalitní práci dostáváme kvalitní odměnu.
* Můžete ovlivnit rozvržení svých směn (směny se plánují předem a zohledňují se požadavky kolegů) – rozvrh směn víte měsíc dopředu.
* Nastupujete rovnou na HPP a máte možnost rychle získat smlouvu na dobu neurčitou. V případě zájmu možnost spolupráce na DPČ.
Co všechno za benefity nabízíme?
* Stravenky ve výši 100 Kč / odpracovaný den
* 5 týdnů dovolené + v další volno nad rámec dovolené (např. pro rodiče prvňáčků volno na první školní den)
* přispějeme vám na nákup nového mobilního telefonu, a to každé dva roky
* Multisport karta (výhodné cvičení), Shell karta (sleva na pohonné hmoty)
* výhodné mobilní tarify (včetně neomezených dat)
* dáme vám odměnu, pokud známému doporučíte práci u nás
* pořádáme v týmu různé soutěže – za splněný cíl získáte odměnu navíc
* Atmosféra a vztahy jsou v práci to hlavní – u nás se všichni známe, tykáme si a hlavně si pomáháme.
* Za kvalitní práci dostáváme kvalitní odměnu.
* Můžete ovlivnit rozvržení svých směn (směny se plánují předem a zohledňují se požadavky kolegů) – rozvrh směn víte měsíc dopředu.
* Nastupujete rovnou na HPP a máte možnost rychle získat smlouvu na dobu neurčitou. V případě zájmu možnost spolupráce na DPČ.
Co všechno za benefity nabízíme?
* Stravenky ve výši 100 Kč / odpracovaný den
* 5 týdnů dovolené + v další volno nad rámec dovolené (např. pro rodiče prvňáčků volno na první školní den)
* přispějeme vám na nákup nového mobilního telefonu, a to každé dva roky
* Multisport karta (výhodné cvičení), Shell karta (sleva na pohonné hmoty)
* výhodné mobilní tarify (včetně neomezených dat)
* dáme vám odměnu, pokud známému doporučíte práci u nás
* pořádáme v týmu různé soutěže – za splněný cíl získáte odměnu navíc
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme největší provozovatel call center na českém trhu, máme přes 1000 zaměstnanců a pracujeme pro ty největší a nejznámější firmy na trhu jako je Samsung, MND, Česká Spořitelna nebo Vodafone.
Před lety jsme si dali závazek – být féroví jak ke klientům, tak k našim zaměstnancům, o všem spolu mluvit, vytvářet společně příjemné a přátelské pracovní prostředí. Boříme mýty! A chceme dokázat, že práce v call centru může být lepší, než si představujete.
Mrkněte na www.borimemyty.cz nebo se přijďte přesvědčit sami.
Před lety jsme si dali závazek – být féroví jak ke klientům, tak k našim zaměstnancům, o všem spolu mluvit, vytvářet společně příjemné a přátelské pracovní prostředí. Boříme mýty! A chceme dokázat, že práce v call centru může být lepší, než si představujete.
Mrkněte na www.borimemyty.cz nebo se přijďte přesvědčit sami.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3042666
Datum zveřejnění: 11.11.2018
2018-11-11
lokalita: Okres Kolín Pozice: Pracovník reklamačního oddělení, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Conectart a.s.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 18000 - 28500