Sjednávej schůzky 24 000,-

Conectart s. r. o.

Místo práce
K Žižkovu 851/4, Praha 9
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, živnost
Termín nástupu
24.07.2017

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* telefonické sjednávání schůzek obchodníkům našich klientů
* administrativní činnost
* práce na úspěšném projektu

Zaměstnanecké výhody, benefity

* dostanete u nás nadstandardní nástupní mzdu, kterou to ale zdaleka nekončí
* umíme ocenit schopnosti, nasazení a výsledky, proto máme propracovaný systém provizí
* jsme fér a vážíme si práce svých lidí
* nabízíme spolupráci na HPP, DPČ
* pracujeme v přátelském kolektivu
* nabízíme širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, možnost dalšího vzdělávání, home office a další)
* snažíme se podporovat naše zaměstnance v jejich rozvoji - poskytneme vám zaškolení a následné profesní vzdělávání
* příjemné moderní pracovní prostředí

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Conectart s. r. o., člen skupiny KKCG, nabízí úplné portfolio služeb kontaktních center a je jedním z nejrychleji rostoucích domácích operátorů v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO). V současné době pro nás pracuje více než 450 zaměstnanců ve čtyřech lokalitách.

Rozšiřujeme řady svých zaměstnanců a hledáme kolegy, kteří budou pracovat na stávajících nebo nových projektech pro naše partnery.

V roce 2015 jsme získali prestižní ocenění Czech Contact Center Award - 1. místo v kategorii Inbound projekty.

Počet zaměstnanců

250-499 zaměstnanců

Adresa společnosti

Conectart s. r. o.
Vinohradská 1511/230
10000 Praha 10 - Strašnice
http://conectart.cz/

Kontakt

Poslat společnosti životopis
ID: 3048653   Datum zveřejnění: 15.7.2017