Specialista Call centra - Oddělení pohledávek

Creditkasa s.r.o.

Místo práce
Hradecká 2526/3 Praha 3, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
13.09.2016
Nabízený plat (hrubého)
od 20 000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Telefonický a písemný kontakt s klienty
Zpracování žádostí od klientů
Zodpovídání dotazů klientů
Vedení administrativní agendy související s chodem call centra
Vyřizování příchozí korespondence (dopisy, emaily)
Práce s klientským systémem
Případné zaškolení nových zaměstnanců oddělení pohledávek
Dohlížení na stav nesplácených úvěrů a uskutečněných kontaktů v přiděleném úseku databáze
Navrhování řešení problematické situace klientů a následné řešení situace k oboustranné spokojenosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

Profesní ROZVOJ a získávání kvalitních obchodních zkušeností
Možnost karierního postupu
zdokonalení se v komunikačních dovednostech
Pracoviště v centru Prahy: FLORA (dobrá dostupnost od metra A)
Dobré finanční ohodnocení / Smlouva na hlavní pracovní poměr

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2)

Počítačové znalosti - uživatel

Microsoft Excel - pokročilý

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Předchozí praxe v nebankovní společnosti nebo bance na obdobné pozici podmínkou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Do dynamicky se rozvíjející společnosti hledáme seriózní a loajální uchazeče/uchazečky s předešlou praxí v oboru na pozici specialista oddělení pohledávek, kde hlavní pracovní činností bude telefonický a písemný kontakt s klienty, zpracování žádostí od klientů, práce v interním systému.

Adresa společnosti

Creditkasa s.r.o.

Kontakt

Kontaktní osoba: Darina Zobokova
E-mail: poslat životopis
Poslat společnosti životopisDoporučit nabídku známému
ID: 2724223   Datum zveřejnění: 13.9.2016