Administratívny pracovník back office

ČUHA s.r.o.

Místo práce
Starohorská 10, Moravskoslezský kraj, Okres Prostějov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
asap
Mzdové podmínky (brutto)
15 000,- CZK + % z obchodnej činnosti

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Spracovanie požiadaviek od obchodného zástupcu a zákazníkov. Vypracovanie cenových ponúk,
evidovanie objednávok do I systému,objednávanie špecifického tovaru, fakturovanie, riešenie reklamácií,
spracovanie pošty, komunikácia s úradmi. Spolupráca s obchodným zástupcom

Zaměstnanecké výhody, benefity

Vyplývajúce z dôležitosti uvedenej pracovnej pozície

Informace o náboru

Hľadáme pracovníka, ktorý bude zodpovedný spolu s obchodným zástupcom za zverejnené úlohy. Práca v kancelárii, kde je predpoklad malého styku inými pracovníkmi, preto je samostatnosť veľmi dôležitá. Introvert je výhodou.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Vzdělání v oboru

Strojárstvo, technický smer

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Francouzský jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Fakturace - Pokročilý
Podvojné účetnictví - Pokročilý
Skladové hospodářství - Pokročilý
Hospodářská korespondence - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

5

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Svedomitosť, precíznosť, trpezlivosť. Zručnosť v komunikácii s klientom po telefóne, Veľmi dôležitá je samostatnosť.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personálna a vzdelávacia spoločnosť

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1 zaměstnanec
ID: 2667568  Datum zveřejnění: 29.7.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 15 000,- CZK + % z obchodnej činnosti