Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí zákaznického centra
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR
Místo práce
Vyskočilova 1481/4, 14000 Praha 4, Hlavní město Praha
Vyskočilova 1481/4, 14000 Praha 4, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
O nás:
Jsme jedinou specializovanou pojišťovnou svého druhu v České republice. Na trhu působíme již od roku 1995 a nabízíme výjimečnou službu - právní ochranu. Našim klientům pomáháme v nepříjemných životních situacích a přinášíme pocit jistoty do každodenního života.
NÁPLŇ PRÁCE:
• Zabezpečuje plynulý chod menšího Call Centra
• Dbá na kulturu a věcnou správnost vyřizování hovorů s klienty a potenciálními zákazníky
• Navrhuje a realizuje strategii akvizičních kampaní Call Centra, podílí se na plnění prodejního plánu společnosti
• Připravuje pravidelný reporting Call Centra a monitoruje optimální vytížení Call Centra
• Podílí se na přípravě a realizaci marketingových kampaní
• Navrhuje inovaci technického zázemí Call Centra
Jsme jedinou specializovanou pojišťovnou svého druhu v České republice. Na trhu působíme již od roku 1995 a nabízíme výjimečnou službu - právní ochranu. Našim klientům pomáháme v nepříjemných životních situacích a přinášíme pocit jistoty do každodenního života.
NÁPLŇ PRÁCE:
• Zabezpečuje plynulý chod menšího Call Centra
• Dbá na kulturu a věcnou správnost vyřizování hovorů s klienty a potenciálními zákazníky
• Navrhuje a realizuje strategii akvizičních kampaní Call Centra, podílí se na plnění prodejního plánu společnosti
• Připravuje pravidelný reporting Call Centra a monitoruje optimální vytížení Call Centra
• Podílí se na přípravě a realizaci marketingových kampaní
• Navrhuje inovaci technického zázemí Call Centra
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Uplatnění ve stabilní společnosti, která je jedničkou ve svém oboru na trhu
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (po roce doba neurčitá)
• Odborné zaškolení
• Zaměstnanecké benefity
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (po roce doba neurčitá)
• Odborné zaškolení
• Zaměstnanecké benefity
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADUJEME:
• SŠ, VŠ vzdělání
• Praxe ve vedoucí pozici na Call Centru - PODMÍNKOU
• Zkušenosti s vedením malého týmu
• Výborné vyjadřovací schopnosti a obchodní dovednosti
• Znalost práce s MS Office na pokročilé úrovni
• Spolehlivost, svědomitost, trpělivost, flexibilita, empatie
• Schopnost samostatného rozhodování a rychlé reakce
• Angličtina nebo němčina na komunikativní úrovni
• Čistý výpis z rejstříku trestů
• SŠ, VŠ vzdělání
• Praxe ve vedoucí pozici na Call Centru - PODMÍNKOU
• Zkušenosti s vedením malého týmu
• Výborné vyjadřovací schopnosti a obchodní dovednosti
• Znalost práce s MS Office na pokročilé úrovni
• Spolehlivost, svědomitost, trpělivost, flexibilita, empatie
• Schopnost samostatného rozhodování a rychlé reakce
• Angličtina nebo němčina na komunikativní úrovni
• Čistý výpis z rejstříku trestů
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme jedinou specializovanou pojišťovnou svého druhu v České republice. Na trhu působíme již od roku 1995 a nabízíme výjimečnou službu - právní ochranu. Našim klientům pomáháme v nepříjemných životních situacích a přinášíme pocit jistoty do každodenního života.
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
ID: 2429104
Datum zveřejnění: 9.2.2016
2016-02-09
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Manažer call centra Společnost: D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR