Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent/-ka oddělení koordinace prodeje Deichmann-obuv Brno
DEICHMANN-OBUV s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Největší evropský prodejce obuvi Deichmann hledá pro centrálu v Brně referenta/-ku oddělení koordinace prodeje na plný úvazek.
Vaše odpovědnost:
• hlavní náplní je podpora prodeje a činnosti s tím spojené, tzn.:
• zpracování a zprostředkování informací prodejnám v SR a ČR, ostatním oddělením a spolupracovníkům
• komunikace s prodejnami v síti a vyřizování jejich požadavků
• překlady z NJ do SJ/ČJ a naopak
• komunikace se zákazníky ze SR a ČR prostřednictvím telefonické, elektronické a písemné komunikace
• správa podkladů pro prodej, pomoc při administrativě vnitřních předpisů
• pomoc při zajišťování podpory prodeje, veškerých prodejních akcí a aktivit s tím spojených
• podpora a zabezpečení administrativních činností oddělení
• tvorba statistik, analýz, reportů a administrativních podkladů
• podpora při organizaci akcí (výroční zasedání, jednání, porady atd.) a motivačních soutěží pro prodej
• redakce interního časopisu pro zaměstnance
Vaše odpovědnost:
• hlavní náplní je podpora prodeje a činnosti s tím spojené, tzn.:
• zpracování a zprostředkování informací prodejnám v SR a ČR, ostatním oddělením a spolupracovníkům
• komunikace s prodejnami v síti a vyřizování jejich požadavků
• překlady z NJ do SJ/ČJ a naopak
• komunikace se zákazníky ze SR a ČR prostřednictvím telefonické, elektronické a písemné komunikace
• správa podkladů pro prodej, pomoc při administrativě vnitřních předpisů
• pomoc při zajišťování podpory prodeje, veškerých prodejních akcí a aktivit s tím spojených
• podpora a zabezpečení administrativních činností oddělení
• tvorba statistik, analýz, reportů a administrativních podkladů
• podpora při organizaci akcí (výroční zasedání, jednání, porady atd.) a motivačních soutěží pro prodej
• redakce interního časopisu pro zaměstnance
Zaměstnanecké výhody, benefity
Naše nabídka:
• zajímavá práce v silné a stabilní mezinárodní společnosti
• výborné ohodnocení
• 13,5 platů, zaměstnanecké výhody a benefity
• 5 týdnů dovolené
• příjemné pracovní prostředí
• místo výkonu práce Brno
• nástup ihned
• zajímavá práce v silné a stabilní mezinárodní společnosti
• výborné ohodnocení
• 13,5 platů, zaměstnanecké výhody a benefity
• 5 týdnů dovolené
• příjemné pracovní prostředí
• místo výkonu práce Brno
• nástup ihned
Informace o náboru
Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte a zašlete nám svůj životopis spolu s fotografií a motivačním dopisem ve slovenském nebo českém a německém jazyce.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. číslech: 543 420 205, 543 423 584.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. číslech: 543 420 205, 543 423 584.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Váš profil:
• min. středoškolské vzdělání
• dobrá znalost slovenštiny (výhodou) a/nebo češtiny
• výborná znalost němčiny slovem i písmem podmínkou
• znalost práce v MS Office
• předešlé zkušenosti v administrativě výhodou
• výborné komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup k lidem a k práci, rychlá orientace v nově zadané problematice, smysl pro zodpovědnost, důslednost při práci
• příjemné, seriózní a milé vystupování, ochota učit se novým věcem
• flexibilita, odolnost vůči stresu a vysokému pracovnímu nasazení
• motivovanost k vyšším výkonům, tah na branku, spolehlivost, cílevědomost
• min. středoškolské vzdělání
• dobrá znalost slovenštiny (výhodou) a/nebo češtiny
• výborná znalost němčiny slovem i písmem podmínkou
• znalost práce v MS Office
• předešlé zkušenosti v administrativě výhodou
• výborné komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup k lidem a k práci, rychlá orientace v nově zadané problematice, smysl pro zodpovědnost, důslednost při práci
• příjemné, seriózní a milé vystupování, ochota učit se novým věcem
• flexibilita, odolnost vůči stresu a vysokému pracovnímu nasazení
• motivovanost k vyšším výkonům, tah na branku, spolehlivost, cílevědomost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Módní obuv pro všechny věkové kategorie.
ID: 2105589
Datum zveřejnění: 11.5.2015
2015-05-11
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: DEICHMANN-OBUV s.r.o.