Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Konzultant/ka obchod/recruitment - HPP i ŽL
DELTA ADVISORY a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Společnost DELTA Advisory a.s. nabízí zákaznicky orientovaný přístup s maximálním důrazem na efektivitu poskytovaných služeb a jejich vysokou přidanou hodnotu pro koncového klienta. Soustřeďuje tým seniorních konzultantů s dlouholetou praxí v oboru. Zabýváme se komplexními službami v oblasti recruitmentu a HR consultingu. V oblasti recruitmentu se zaměřujeme jak na vyhledávání zaměstnanců, tak kontraktorů na krátkodobé i dlouhodobé projekty.
Z důvodu rozšiřování stávajícího týmu hledáme kandidáty/ky na pozici konzultanta/ky. Nehledáme pouze dalšího zaměstnance, hledáme dalšího partnera do týmu se zájmem o obchod a recruitment a další působení a rozvoj v této oblasti. Spolupráce je možná i na ŽL.
* akvizice nových klientů
* rozvoj klientské báze, udržování kontaktů se stávajícími a získanými klienty
* samostatné vyhledávání kandidátů na pozice, komunikace s kandidáty
* samostatné obsazování volných pozic
* přímé oslovování vybraných kandidátů
* pohovory s kandidáty
* práce s databází
* práce se sociálními sítěmi (LinkedIn. Twitter apod.)
* poskytování odborného poradenství v oblasti recruitmentu a HR
* ad hoc spolupráce na dalších projektech v oblasti recruitmentu a HR
* úzká spolupráce s vedením společnosti
* spolupráce na tvorbě další strategie a rozvoji společnosti
* možnost účasti na sestavení dalšího týmu
Z důvodu rozšiřování stávajícího týmu hledáme kandidáty/ky na pozici konzultanta/ky. Nehledáme pouze dalšího zaměstnance, hledáme dalšího partnera do týmu se zájmem o obchod a recruitment a další působení a rozvoj v této oblasti. Spolupráce je možná i na ŽL.
* akvizice nových klientů
* rozvoj klientské báze, udržování kontaktů se stávajícími a získanými klienty
* samostatné vyhledávání kandidátů na pozice, komunikace s kandidáty
* samostatné obsazování volných pozic
* přímé oslovování vybraných kandidátů
* pohovory s kandidáty
* práce s databází
* práce se sociálními sítěmi (LinkedIn. Twitter apod.)
* poskytování odborného poradenství v oblasti recruitmentu a HR
* ad hoc spolupráce na dalších projektech v oblasti recruitmentu a HR
* úzká spolupráce s vedením společnosti
* spolupráce na tvorbě další strategie a rozvoji společnosti
* možnost účasti na sestavení dalšího týmu
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
* zázemí stabilní společnosti etablované na trhu
* dlouhodobou spolupráci
* dobré platové ohodnocení a bonusy v případě úspěšného obsazení pozice
* profesionální tým
* místo práce v centru Prahy (Florenc)
* příjemné pracovní prostředí
* flexibilní pracovní dobu, v případě dohody a po zapracování možnost home office
* notebook, mobilní telefon i k soukromému použití
* možnosti dalšího profesního rozvoje a realizace, možnost zapojení do dalších projektů mimo recruitment
* nástup možný ihned, ale není podmínkou
* zázemí stabilní společnosti etablované na trhu
* dlouhodobou spolupráci
* dobré platové ohodnocení a bonusy v případě úspěšného obsazení pozice
* profesionální tým
* místo práce v centru Prahy (Florenc)
* příjemné pracovní prostředí
* flexibilní pracovní dobu, v případě dohody a po zapracování možnost home office
* notebook, mobilní telefon i k soukromému použití
* možnosti dalšího profesního rozvoje a realizace, možnost zapojení do dalších projektů mimo recruitment
* nástup možný ihned, ale není podmínkou
Informace o náboru
V případě zájmu zašlete prosím strukturovaný životopis.
Zasláním svých údajů udělujete společnosti Delta Advisory, a.s. souhlas s jejich zpracováním podle zákona č.101/2000 Sb., v platném znění, a to až do odvolání písemnou formou, zejména uchování osobních údajů v databázi, jejich úpravu a poskytování třetím osobám, vždy po předchozí domluvě a oznámení totožnosti třetí osoby.
Zasláním svých údajů udělujete společnosti Delta Advisory, a.s. souhlas s jejich zpracováním podle zákona č.101/2000 Sb., v platném znění, a to až do odvolání písemnou formou, zejména uchování osobních údajů v databázi, jejich úpravu a poskytování třetím osobám, vždy po předchozí domluvě a oznámení totožnosti třetí osoby.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Vyhledávání zaměstnanců a kontraktorů, bodyshop, projektový management v oblasti IT
Vyhledávání zaměstnanců a kontraktorů, bodyshop, projektový management v oblasti IT
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxe na obdobné pozici v personální agentuře nebo společnosti zajišťující outsourcing kontraktorů výhodou
* praxe na pozici obchodního konzultanta nebo account managera výhodou
* znalost problematiky recruitmentu výhodou
* zkušenost s prací s LinkedIn
* znalost AJ na středně pokročilé úrovni (schopnost ústní i písemné komunikace v případě potřeby), výborná znalost ČJ podmínkou (slovem i písmem)
* dobrou znalost práce na PC - MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint
* silnou orientaci na klienta, obchodní schopnosti
* výborné komunikační a prezentační dovednosti
* vyzrálé vystupování a osobnost
* orientaci na výsledek
* flexibilitu
* schopnost samostatné práce
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxe na obdobné pozici v personální agentuře nebo společnosti zajišťující outsourcing kontraktorů výhodou
* praxe na pozici obchodního konzultanta nebo account managera výhodou
* znalost problematiky recruitmentu výhodou
* zkušenost s prací s LinkedIn
* znalost AJ na středně pokročilé úrovni (schopnost ústní i písemné komunikace v případě potřeby), výborná znalost ČJ podmínkou (slovem i písmem)
* dobrou znalost práce na PC - MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint
* silnou orientaci na klienta, obchodní schopnosti
* výborné komunikační a prezentační dovednosti
* vyzrálé vystupování a osobnost
* orientaci na výsledek
* flexibilitu
* schopnost samostatné práce
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Vyhledávání zaměstnanců a kontraktorů, bodyshop, vzdělávání a školení, projektový management v oblasti IT
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2213972
Datum zveřejnění: 7.8.2015
2015-08-07
lokalita: Praha Pozice: Key account manager, Recruiter, specialista pro nábor Společnost: DELTA ADVISORY a.s.