Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Account Manager s NJ nebo holand.- marketing ve zdravotnictví
DELTA ADVISORY a.s.
Místo práce
Pracoviště: Praha, vhodné pro uchazeče z regionů:, Praha, Okres Benešov, Okres Beroun, Okres Kladno, Praha - východ, Praha - západ, Okres Příbram
Pracoviště: Praha, vhodné pro uchazeče z regionů:, Praha, Okres Benešov, Okres Beroun, Okres Kladno, Praha - východ, Praha - západ, Okres Příbram
Druh pracovního poměru
živnost
živnost
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro významného klienta, přední českou společnost z oblasti poskytování komplexních marketingových a obchodních řešení v oblasti zdravotnictví, provozovatele předních lékařských portálů, hledáme kandidáty/ky na pozici Account Managera/ky pro německý a holandský trh s výbornou znalostí NJ nebo holandštiny. Společnost sídlí v centru Prahy.
Jedná se o account management u stávajících klientů a akvizici nových klientů ve svěřeném regionu.
Po zapracování je možný home office až 4 dny v týdnu.
Upřednostňována je práce na ŽL.
Pozice je vhodná i pro rodiče po rodičovské dovolené.
Pracovní náplň:
* péče o svěřené portfolio klientů (lékaři) v rámci německy nebo holandsky mluvících zemí
* akvizice nových klientů v daném regionu
* osobní kontakt s klienty - služební cesty do zahraniční (cca 1-3 dny v měsíci)
* rozvoj stávajících klientů
* analýza potřeb klientů, nabídka řešení
* odborné konzultace v oblasti marketingu a obchodních procesů
* zpracování nabídek
* práce se CRM systémem
* zpracování nutné administrativy
* překlady
* účast na konferencích v ČR i zahraničí
* komunikace v rámci obchodního oddělení
* komunikace s technickým oddělením - administrátoři, redaktoři apod.
V případě zájmu zašlete prosím strukturovaný životopis.
Zasláním svých údajů udělujete společnosti Delta Advisory, a.s. souhlas s jejich zpracováním podle zákona č.101/2000 Sb., v platném znění, a to až do odvolání písemnou formou, zejména uchování osobních údajů v databázi, jejich úpravu a poskytování třetím osobám, vždy po předchozí domluvě a oznámení totožnosti třetí osoby.
Kontakt:
Kateřina Pitíříková
775 011 800
Jedná se o account management u stávajících klientů a akvizici nových klientů ve svěřeném regionu.
Po zapracování je možný home office až 4 dny v týdnu.
Upřednostňována je práce na ŽL.
Pozice je vhodná i pro rodiče po rodičovské dovolené.
Pracovní náplň:
* péče o svěřené portfolio klientů (lékaři) v rámci německy nebo holandsky mluvících zemí
* akvizice nových klientů v daném regionu
* osobní kontakt s klienty - služební cesty do zahraniční (cca 1-3 dny v měsíci)
* rozvoj stávajících klientů
* analýza potřeb klientů, nabídka řešení
* odborné konzultace v oblasti marketingu a obchodních procesů
* zpracování nabídek
* práce se CRM systémem
* zpracování nutné administrativy
* překlady
* účast na konferencích v ČR i zahraničí
* komunikace v rámci obchodního oddělení
* komunikace s technickým oddělením - administrátoři, redaktoři apod.
V případě zájmu zašlete prosím strukturovaný životopis.
Zasláním svých údajů udělujete společnosti Delta Advisory, a.s. souhlas s jejich zpracováním podle zákona č.101/2000 Sb., v platném znění, a to až do odvolání písemnou formou, zejména uchování osobních údajů v databázi, jejich úpravu a poskytování třetím osobám, vždy po předchozí domluvě a oznámení totožnosti třetí osoby.
Kontakt:
Kateřina Pitíříková
775 011 800
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
* dlouhodobou spolupráci
* práci v týmu profesionálů
* možnost dalšího růstu a vzdělávání
* možnost profesního postupu na seniorní pozice
* sídlo společnosti v centru Prahy
* flexibilní pracovní dobu a možnost home office
* dobré platové ohodnocení a bonusy
* v případě spolupráce na ŽL včetně standardních zaměstnaneckých benefitů - např. dovolená
* notebook a mobilní telefon i pro soukromé účely
* poskytnutí firemního služebního vozidla pro služební účely
* nástup ihned
* spolupráci na ŽL
* dlouhodobou spolupráci
* práci v týmu profesionálů
* možnost dalšího růstu a vzdělávání
* možnost profesního postupu na seniorní pozice
* sídlo společnosti v centru Prahy
* flexibilní pracovní dobu a možnost home office
* dobré platové ohodnocení a bonusy
* v případě spolupráce na ŽL včetně standardních zaměstnaneckých benefitů - např. dovolená
* notebook a mobilní telefon i pro soukromé účely
* poskytnutí firemního služebního vozidla pro služební účely
* nástup ihned
* spolupráci na ŽL
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Reklama a průzkum trhu
Společnost z oblasti poskytování komplexních marketingových a obchodních řešení v oblasti zdravotnictví, provozovatel předních lékařských portálů.
Společnost z oblasti poskytování komplexních marketingových a obchodních řešení v oblasti zdravotnictví, provozovatel předních lékařských portálů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
obchod a markeitng
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
velmi dobrá znalost němčiny nebo holandštiny, komunikativní znalost angličtiny, velmi dobré komunikační dovednosti, praxe v on line marketingu, PR - výhodou
Požadujeme:
* ukončené SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenost z online marketingu, prodeje online médií a reklamy nebo PR podmínkou
* zkušenost z oboru medicíny, public relations nebo žurnalistiky výhodou
* obchodní nadání
* výbornou znalost NJ nebo holandštiny, komunikativní znalost AJ, znalost některého dalšího světového jazyka výhodou
* dobrou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
* výborné komunikační a prezentační schopnosti
* kreativní myšlení
* schopnost samostatné práce
* schopnost týmové spolupráce
* ochotu cestovat - služební cesty do zahraničí cca 1-3 dny/měsíc, účast na konferencích a kongresech
* ochotu k dalšímu vzdělávání
Požadujeme:
* ukončené SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenost z online marketingu, prodeje online médií a reklamy nebo PR podmínkou
* zkušenost z oboru medicíny, public relations nebo žurnalistiky výhodou
* obchodní nadání
* výbornou znalost NJ nebo holandštiny, komunikativní znalost AJ, znalost některého dalšího světového jazyka výhodou
* dobrou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
* výborné komunikační a prezentační schopnosti
* kreativní myšlení
* schopnost samostatné práce
* schopnost týmové spolupráce
* ochotu cestovat - služební cesty do zahraničí cca 1-3 dny/měsíc, účast na konferencích a kongresech
* ochotu k dalšímu vzdělávání
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Vyhledávání zaměstnanců a kontraktorů, bodyshop, vzdělávání a školení, projektový management v oblasti IT
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2249398
Datum zveřejnění: 14.9.2015
2015-09-14
lokalita: Pracoviště: Praha, vhodné pro uchazeče z regionů:, Praha, Okres Benešov, Okres Beroun, Okres Kladno, Praha - východ, Praha - západ, Okres Příbram Pozice: Account executive, Account manager, Key account manager, Obchodní zástupce Společnost: DELTA ADVISORY a.s.