Aktivní telemarketing - prodejce knih - i 33.000 Kč

DomiCall, s.r.o

Místo práce
Karlova 108, Písek, Okres Písek, Okres Strakonice
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
19.10.2015
Mzdové podmínky (brutto)
25000 - 33000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Souhlasíte s tvrzením, že knihy utváří charakter člověka? My rozhodně ano!

Do našeho týmu telefonních operátorů hledáme milovníky knih a vášnivé čtenáře. Nabízíme Vám zaměstnání, kde spojíte lásku ke knihám s pracovními povinnostmi.

Náplní práce je telefonické kontaktování potenciálních zákazníků s nabídkou členství v knižním klubu.

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Dlouhodobá spolupráce.
* Možnost spolupráce na Hlavní pracovní poměr i na brigádu.
* Flexibilní docházka dle Vašich možností.
* Fixní složka mzdy + odměny formou provize z uzavřených objednávek.
* Průměrný výdělek u brigádníků - 20 000 Kč.
* Průměrný výdělek u hlavních pracovních poměrů - 33 000 Kč.
* Stravenky po zkušební době.
* Fyzicky nenáročná práce.
* Teplé i studené nápoje na pracovišti zdarma.
* Odměny za doporučení nových zaměstnanců 2 000 Kč.
* Moderní kanceláře snadno dostupné veřejnou městskou dopravou.
* Neformální dress code.
* Po zapracování certifikované školení.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Příjemný a kultivovaný hlasový projev.
* Individuální přístup k zákazníkům.
* Trpělivost.
* Chuť se dále vzdělávat a pracovat na sobě.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

DomiCall, s.r.o.
Základní činností DomiCall, s.r.o. je poskytování telemarketingových služeb jako jsou aktivní prodejní kanály, pasivní telemarketing a to od poskytování zákaznické podpory až po příjem objednávek, výzkumy trhu, mystery calls, help desk a service desk podpora apod. v našem profesionálně vybaveném call centru.

Při zabezpečování služeb se opíráme o profesionalitu našich zaměstnanců, kteří jsou nadšeni pro svoji práci a kteří oceňují naše investice do jejich profesního růstu a vzdělávání. Týmy telefonních operátorů tak disponují prodejními a komunikačními schopnostmi s jasnou dikcí a s kultivovaným hlasovým projevem. Interní koučink a vzdělávací programy prodejních a komunikačních dovedností spolu s produktovým školením jsou nedílnou součástí našeho běžného provozu call centra.

S klienty se snažíme maximalizovat hloubku spolupráce, kterou tvoří pochopení potřeb a uzpůsobení nastavení a vedení projektu v call centru tak, abychom společně dosáhli na potřebné cíle a výsledky. Vždy máme zájem vylepšovat naše služby, nejsme pasivní a navrhujeme úpravy, korekce nebo změny stávajícího nastavení procesů k vylepšení efektivity.

Proto je naší definicí klíčových faktorů pro dosažení úspěchu:

kvalifikovanost našich lidí
interní motivace
technologie a vnitřní procesy
Všichni naši zaměstnanci jsou podpořeni motivačními firemními benefity. Kolegové v IT zázemí, moderní technologické vybavení jsou dalším silným stavebním kamenem v základně špičkových služeb, které na trhu poskytujeme již od roku 1998.
ID: 2285654  Datum zveřejnění: 12.10.2015  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25000 - 33000 Kč/měsíc