Telefonní specialista/ka – bez praxe – i 40.000 Kč/měs.

DomiCall, s.r.o

Místo práce
Brno - město, Brno - venkov
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
08.05.2016
Mzdové podmínky (brutto)
40.000 Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Nebojíte se mluvit?
Jste empatičtí, ale zároveň bojovníci?
Umíte argumentovat a jste operativní?
Jste rádi obklopeni velkým kolektivem?

Pak hledáme právě VÁS!

Budujeme zbrusu nové call centrum v centru Brna a hledáme dravé a charismatické kolegy, kteří se nestydí mluvit a mají ambice patřit mezi elitu našeho prodejního týmu.

Náplní práce je:
* aktivně telefonicky kontaktovat stávající i nové klienty našich partnerů
* prezentovat zajímavé produkty a služby
* zjišťovat spokojenost zákazníků
* zadávat výsledky uskutečněných hovorů do interního informačního systému

Zaměstnanecké výhody, benefity

* práci na HPP, DPČ i DPP- možnost dlouhodobé spolupráce
* fixní mzdu + neomezené provize a bonusy
* příjemné pracovní prostředí
* přátelský kolektiv všech věkových kategorií
* precizní vstupní školení
* občerstvení na pracovišti
* flexibilní docházka
* praxi v rozvíjejícím se oboru
* stravenky po zkušební době
* pracoviště v centru Brna

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* chuť každý den telefonovat a učit se nové věci
* nebát se mluvit a oslovovat klienty
* uživatelskou znalost PC
* ambice být nejlepší

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

DomiCall, s.r.o.
Základní činností DomiCall, s.r.o. je poskytování telemarketingových služeb jako jsou aktivní prodejní kanály, pasivní telemarketing a to od poskytování zákaznické podpory až po příjem objednávek, výzkumy trhu, mystery calls, help desk a service desk podpora apod. v našem profesionálně vybaveném call centru.

Při zabezpečování služeb se opíráme o profesionalitu našich zaměstnanců, kteří jsou nadšeni pro svoji práci a kteří oceňují naše investice do jejich profesního růstu a vzdělávání. Týmy telefonních operátorů tak disponují prodejními a komunikačními schopnostmi s jasnou dikcí a s kultivovaným hlasovým projevem. Interní koučink a vzdělávací programy prodejních a komunikačních dovedností spolu s produktovým školením jsou nedílnou součástí našeho běžného provozu call centra.

S klienty se snažíme maximalizovat hloubku spolupráce, kterou tvoří pochopení potřeb a uzpůsobení nastavení a vedení projektu v call centru tak, abychom společně dosáhli na potřebné cíle a výsledky. Vždy máme zájem vylepšovat naše služby, nejsme pasivní a navrhujeme úpravy, korekce nebo změny stávajícího nastavení procesů k vylepšení efektivity.

Proto je naší definicí klíčových faktorů pro dosažení úspěchu:

kvalifikovanost našich lidí
interní motivace
technologie a vnitřní procesy
Všichni naši zaměstnanci jsou podpořeni motivačními firemními benefity. Kolegové v IT zázemí, moderní technologické vybavení jsou dalším silným stavebním kamenem v základně špičkových služeb, které na trhu poskytujeme již od roku 1998.
ID: 2384735  Datum zveřejnění: 27.4.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 40.000 Kč