Telefonní specialista v Mostě!

DomiCall, s.r.o

Místo práce
Josefa Hory 1215, Okres Most
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
30.01.2017

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jste student/tka a hledáte dobrou brigádu, kterou skloubíte se svým školním rozvrhem?
Jste maminka na mateřské, která si potřebuje plánovat čas v práci?
Jste v důchodu a hledáte přivýdělek?
Pracujete a chcete si přivydělat?

Pro vás všechny najdeme uplatnění!
Prodáváme různé projekty po telefonu a přijímáme větší počet telefonních specialistů s minimální docházkou 3 měsíce!

Co získáš spoluprací s námi?
* aktraktivní výdělek bez horní hranice se základem 70 Kč/hod ( průměr 100 -120Kč )
* příjemné pracovní prostředí všech věkových kategorií
* možnost získání certifikátu odbornosti
* zaškolení zdarma, vylepšení komunikačních dovedností
* volbu pracovní doby ze směn 8-14, 8-16, 12-20, 14-20, 16-20, v sobotu 9 - 18.
* jistotu stabilní české společnosti aj.

Požadujeme: znalost PC, příjemný hlas bez vad řeči, min.docházku 80 hodin měsíčně.

Stačí zaslat životopis, zavoláme Vám! :-)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Ostatní znalosti

Microsoft Word - Základy

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

DomiCall, s.r.o.
Základní činností DomiCall, s.r.o. je poskytování telemarketingových služeb jako jsou aktivní prodejní kanály, pasivní telemarketing a to od poskytování zákaznické podpory až po příjem objednávek, výzkumy trhu, mystery calls, help desk a service desk podpora apod. v našem profesionálně vybaveném call centru.

Při zabezpečování služeb se opíráme o profesionalitu našich zaměstnanců, kteří jsou nadšeni pro svoji práci a kteří oceňují naše investice do jejich profesního růstu a vzdělávání. Týmy telefonních operátorů tak disponují prodejními a komunikačními schopnostmi s jasnou dikcí a s kultivovaným hlasovým projevem. Interní koučink a vzdělávací programy prodejních a komunikačních dovedností spolu s produktovým školením jsou nedílnou součástí našeho běžného provozu call centra.

S klienty se snažíme maximalizovat hloubku spolupráce, kterou tvoří pochopení potřeb a uzpůsobení nastavení a vedení projektu v call centru tak, abychom společně dosáhli na potřebné cíle a výsledky. Vždy máme zájem vylepšovat naše služby, nejsme pasivní a navrhujeme úpravy, korekce nebo změny stávajícího nastavení procesů k vylepšení efektivity.

Proto je naší definicí klíčových faktorů pro dosažení úspěchu:

kvalifikovanost našich lidí
interní motivace
technologie a vnitřní procesy
Všichni naši zaměstnanci jsou podpořeni motivačními firemními benefity. Kolegové v IT zázemí, moderní technologické vybavení jsou dalším silným stavebním kamenem v základně špičkových služeb, které na trhu poskytujeme již od roku 1998.
ID: 2903662  Datum zveřejnění: 23.1.2017