Supply Chain Manager (junior)

DRILL B.S. spol. s r.o.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
05.05.2014
Mzdové podmínky (brutto)
28000 - 35000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Požadavky:
•Minimálně dva roky adekvátní praxe (ideálně OTC, nebo alespoň FMCG)
•Anglický jazyk
•Řidičský průkaz sk. B
•Dobrá znalost práce s Excelem

Náplň práce:
•Supply Chain Manager je povinen zajišťovat veškerou komunikaci s mateřskou společností v souvislosti s nákupem výrobků a zboží, určených pro trh České a Slovenské republiky.
•Ve spolupráci s marketingovým, českým i slovenským obchodním oddělením připravuje forecasty, prezentuje, sleduje a upravuje plánované odběry a podílí se na sestavování ročních, kvartálních a měsíčních plánů.
•Komunikuje s MKT oddělením v souvislosti s promotion materiály (testery), dalšími výrobními požadavky atd., dle připravovaných reklamních kampaní.
•Plánuje a informuje o dodávkách zboží a případných změnách (termín dodání, množství, atd.).
•Optimalizuje dle nařízení skladové zásoby v ČR a SR, zajišťuje případné přesuny zboží mezi sklady v obou zemích.
•Komunikuje s výrobci, zadává objednávky, vyřizuje reklamace.
•Informuje o dodávkách zboží do skladu.

Odpovědnost:
•kontrola nákupních cen z mateřské společnosti (transfer price), logistické údaje, přepravní podmínky a ostatní úkony. Ve spolupráci s marketingem a sales.
•Koordinace přepravy výrobku pro ČR a SK – zajištění souvisejících dokumentů od dodavatele (faktury, jakostní atesty, atd.), komunikace s celními orgány na území ČR, SK.
•Organizace, příprava podkladů (přehled skladových zásob vč.expirací, průměrný prodej za uplynulé 3 měsíce, atd.) a účast na forecast meetingu.
•Sumarizace forecastů od jednotlivých oddělení (obchod CZ/SK, ICO+export, kontraktační výroba).
•Odesílání forecastů výrobcům v určených termínech.
•Vystavení závazných objednávek pro výrobní oddělení ve firemním softwaru na základě forecastů.
•Komunikace a spolupráce s výrobci – nové objednávky, termíny a případné úpravy (množství, datum dodání) a zpoždění dodávek.
•Řešení reklamací u výrobců.

Nástup co nejdříve!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků

Farmaceutická společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Poskytujeme komplexní služby v oblasti lidských zdrojů: recruitment, executive search, assessment centra, personální audity, interim management, procesní a personální audity, zavádění procesů v řízeni lidských zdrojů, restrukturalizace společností, outsourcing jednotlivých personálních činností, outplacement, BOZP. Máme pobočky v Praze, Bratislavě, Bukurešti a Moskvě.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1713118  Datum zveřejnění: 10.4.2014  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 28000 - 35000 Kč/měsíc