Regionální obchodní ředitel - Brno

DRILL B.S. spol. s r.o.

Místo práce
Brno, Brno - město, Brno - venkov
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• vedení, řízení týmu obchodníků v přiděleném regionu – v současnosti se jedná v každé oblasti o řízení zhruba 20 zaměstnanců a 200 obchodních zástupců
• rozvoj podřízeného obchodního týmu – akvizice nových oblastí v součinnosti s obchodním ředitelem
• stanovování cílů a plánů na jednotlivá období dle celkového plánu společnosti, hodnocení, motivace, odměňování na základě dosažených výsledků – mzdové i jiné v rámci motivačních programů. Pravidelné týdenní/měsíční/kvartální pohovory s podřízeným obchodním týmem.
• vyhledávání a realizace obchodních příležitostí pro společnost – synergie v rámci vybudované sítě při postupném zavádění nových produktů společnosti
• rozvoj obchodních aktivit ve svěřeném regionu – individuální motivační nastavení cílů každé obchodní skupiny a vytvoření zdravé soutěživosti v rámci kolektivu
• zodpovědnost za dodržování standardů obchodní činnosti – důsledné kontrolování dodržování pracovních postupů a směrnic
• zodpovědnost za plnění obchodního plánu, cílů a aktivit – reporting vůči obchodnímu řediteli
• tvorba obchodní strategie a plánu pro svěřený region – přesah do marketingu a motivačních programů, kreativní prostor v rámci schváleného budgetu – součinnost s provozním ředitelem při realizaci a komunikaci s dodavateli
• zprostředkování zákaznické zpětné vazby – kvalita práce obchodních týmů vůči klientům, preventivní PR péče o svěřený region
• monitoring regionu a konkurence, požadavků klientů
• podpora vedení firmy v oblasti strategických činností, analýzy, plány – detailní a důsledná práce s reportingovými a analytickými systémy společnosti v součinnosti s analytickým a credit risk oddělením společnosti
• úzká spolupráce s obchodním ředitelem a managementem společnosti – účast na pravidelných management meetinzích

Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• praxe v oblasti nebankovního úvěrování a v oblasti školitelství obchodních týmů velkou výhodou
• velmi dobrou znalost problematiky spotřebitelských úvěrů
• zkušenost s řízením lidí s obchodním zaměřením, min. 3 roky
• silná orientace na obchod, plnění cílů a obchodních výsledků
• schopnost důsledného a férového hodnocení podřízených
• osobnost s přirozenou autoritou a motivačními schopnostmi pro svěřené obchodní týmy
• samostatnost v rozhodování i týmového ducha
• velmi dobré komunikační, organizační a analytické schopnosti
• zásadovost, loajalitu, flexibilitu, kreativitu a proaktivnost
• velmi dobré uživatelské schopnosti MS Word a zejména Excel
• ŘP, skupina B

Zaměstnanecké výhody, benefity

- firemní automobil, notebook, mobilní telefon

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění

finanční instituce

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Poskytujeme komplexní služby v oblasti lidských zdrojů: recruitment, executive search, assessment centra, personální audity, interim management, procesní a personální audity, zavádění procesů v řízeni lidských zdrojů, restrukturalizace společností, outsourcing jednotlivých personálních činností, outplacement, BOZP. Máme pobočky v Praze, Bratislavě, Bukurešti a Moskvě.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1713176  Datum zveřejnění: 10.4.2014