Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Special Event Coordinator Assistant
Dunross s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost z oblasti kosmetiky, hledáme vhodné kandidáty na pozici Special Event Coordinator.
Náplň práce
* Zastřešování a koordinace hlavních projektů oddělení Special Event (konference, zájezdy atd.)
Konference (hlavní část náplně práce)
* Příprava scénářů akcí (podrobný program po minutách akce se sepsáním všech proslovů)
* Příprava časových harmonogramů konferencí
* Příprava PowerPointových prezentací
* Administrativa spojená s organizací konference (komunikace s produkční agenturou, vytváření seznamů, vytváření vnitropodnikové komunikace ohledně akce)
* Tvorba videí a jejich zakomponování do programu konference
* Výběr hudby do scénáře
* 3x hlavní konference za rok
Zájezdy (okrajová část náplň práce)
* Příprava organizace zájezdů pro kosmetické poradkyně (2x za rok)
* Poptání hotelů, vytvoření porovnávacích tabulek, příprava informací o vybrané destinaci a hotelu, dále příprava dopisů výhercům, vytváření seznamů účastníků a příprava podkladů pro CK
Náplň práce
* Zastřešování a koordinace hlavních projektů oddělení Special Event (konference, zájezdy atd.)
Konference (hlavní část náplně práce)
* Příprava scénářů akcí (podrobný program po minutách akce se sepsáním všech proslovů)
* Příprava časových harmonogramů konferencí
* Příprava PowerPointových prezentací
* Administrativa spojená s organizací konference (komunikace s produkční agenturou, vytváření seznamů, vytváření vnitropodnikové komunikace ohledně akce)
* Tvorba videí a jejich zakomponování do programu konference
* Výběr hudby do scénáře
* 3x hlavní konference za rok
Zájezdy (okrajová část náplň práce)
* Příprava organizace zájezdů pro kosmetické poradkyně (2x za rok)
* Poptání hotelů, vytvoření porovnávacích tabulek, příprava informací o vybrané destinaci a hotelu, dále příprava dopisů výhercům, vytváření seznamů účastníků a příprava podkladů pro CK
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Zajímavá práce ve stabilní společnosti s mezinárodním zázemím
* Motivující platové ohodnocení
* Odborné vzdělávání
* Velmi zajímavé zaměstnanecké benefity
* Plánovaný nástup od 1.7.2014
* Smlouva na dobu určitou (zástup za MD, možnost prodloužení)
* Motivující platové ohodnocení
* Odborné vzdělávání
* Velmi zajímavé zaměstnanecké benefity
* Plánovaný nástup od 1.7.2014
* Smlouva na dobu určitou (zástup za MD, možnost prodloužení)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Dunross Consulting je personálně-poradenská společnost. Zabýváme se převážně pozicemi středního a vyššího managementu a pozicemi specialistů v různých odvětvích (IT, telekomunikace, finančnictví, FMCG, retail, výroba).
Dunross Consulting je personálně-poradenská společnost. Zabýváme se převážně pozicemi středního a vyššího managementu a pozicemi specialistů v různých odvětvích (IT, telekomunikace, finančnictví, FMCG, retail, výroba).
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* Zkušenosti z organizace eventů, produkce
* Zkušenosti s vedením týmu výhodou
* Pokročilá znalost angličtiny
* Znalost práce s PC – MS Office – PowerPoint, Word, Excel,
* Organizační talent, komunikativní osobnost
* Schopnost samostatné práce
* Schopnost logického uvažování, smysl pro detail
* Řidičský průkaz – aktivní řidič
* Flexibilita
* Zkušenosti z organizace eventů, produkce
* Zkušenosti s vedením týmu výhodou
* Pokročilá znalost angličtiny
* Znalost práce s PC – MS Office – PowerPoint, Word, Excel,
* Organizační talent, komunikativní osobnost
* Schopnost samostatné práce
* Schopnost logického uvažování, smysl pro detail
* Řidičský průkaz – aktivní řidič
* Flexibilita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Dunross Recruitment je personálně-poradenská společnost. Zabýváme se převážně pozicemi středního a vyššího managementu a pozicemi specialistů v různých odvětvích (IT, telekomunikace, finančnictví, FMCG, retail, výroba).
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 1710765
Datum zveřejnění: 8.4.2014
2014-04-08
lokalita: Praha Pozice: Marketingový pracovník, Marketingový specialista Společnost: Dunross s.r.o.