Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Fakturant/ka správy nájmů
Dunross s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned
Ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Fakturace nájemcům a inkasa pohledávek
• Spolupráce s právním a obchodním oddělením při přípravě nájemních smluv
• Prezentace reportů v Excelu a interních programech
• Komunikace s nájemci
• Vymáhání pohledávek a upomínání
• Návrh splátkových kalendářů
• Příprava nových nájemních smluv
• Spolupráce s právním a obchodním oddělením při přípravě nájemních smluv
• Prezentace reportů v Excelu a interních programech
• Komunikace s nájemci
• Vymáhání pohledávek a upomínání
• Návrh splátkových kalendářů
• Příprava nových nájemních smluv
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zázemí stabilní společnosti
• Odpovídající mzdové ohodnocení
• 5 týdnů dovolené
• Penzijní připojištění
• Firemní benefity
• Školení
• Práce na Praze 5 - Anděl
• Odpovídající mzdové ohodnocení
• 5 týdnů dovolené
• Penzijní připojištění
• Firemní benefity
• Školení
• Práce na Praze 5 - Anděl
Informace o náboru
Souhlasím, aby společnost Dunross Recruitment, sídlem Sudoměřská 32, Praha 3, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Pro našeho významného klienta, společnost zabývající se správou obchodních center, hledáme kandidáta/ku na pozici Rental Officer.
Pro našeho významného klienta, společnost zabývající se správou obchodních center, hledáme kandidáta/ku na pozici Rental Officer.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Vzdělání ekonomického směru výhodou
• Praxe 1-2 roky v administrativě, pojišťovnictví, účetnictví
• Komunikativní znalost AJ, výhodou FJ
• Pečlivost, komunikativnost, aktivní přístup, reprezentativní vystupování
• Praxe 1-2 roky v administrativě, pojišťovnictví, účetnictví
• Komunikativní znalost AJ, výhodou FJ
• Pečlivost, komunikativnost, aktivní přístup, reprezentativní vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Dunross Recruitment je personálně-poradenská společnost. Zabýváme se převážně pozicemi středního a vyššího managementu a pozicemi specialistů v různých odvětvích (IT, telekomunikace, finančnictví, FMCG, retail, výroba).
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2194074
Datum zveřejnění: 23.7.2015
2015-07-23
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista fakturace a plateb, Účetní Společnost: Dunross s.r.o.