Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent / asistentka útvaru BOZP, PO a ochrany ŽP
E.H.R spol. s r.o.
Místo práce
Liberecký kraj
Liberecký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
vede interní dokumenty IMS, jednotlivé ucelené části agendy BOZP, PO, OŽP včetně reportingu a auditů EMS/ HSMS a prověrek BOZP, kterých se po zapracování osobně účastní na území ČR; připravuje podklady pro školení; plánuje a vyhodnocuje kontroly BOZP, PO, OŽP na lomech, připravuje podklady pro jednání se státní správou, po zapracování školí jako aktivní trenér v rozsahu své odbornosti, samostatně implementuje prvky systémů BOZP a OŽP, dozoruje související procesy, poskytuje odborné poradenství a podporu vedoucím zaměstnancům, samostatně zpracovává žádosti na úřady a vede aktivně související procesy za účelem získání příslušných povolení a stanovisek k záměrům a projektům pro zaměstnavatele; ve spolupráci se svým nadřízeným, s personální ředitelkou a útvarem vzdělávání se podílí na inovacích vzdělávacích akcí pro BOZP, PO a OŽP. vytváří a aktualizuje prezentace pro intranet.
Zaměstnanecké výhody, benefity
vhodné i pro čerstvé absolventy VŠ, pokud získali odborné certifikáty; mzda 20 - 25 000 + zajímavá pohyblivá složka mzdy; příspěvek zaměstnavatele na závodní stravování; další vzdělávání pořádané zaměstnavatelem včetně jazykových kursů; mobilní telefon a notebook jako pracovní prostředek, nikoli zaměstnanecký požitek; 5 týdnů dovolené na zotavenou; po dvou letech zaměstnaneckého poměru penzijní připojištění; možnost stáže v zahraničí
Informace o náboru
Datum nástupu: dohodou
Mobilita: ideálním kandidátem je člověk s nadprůměrnou mobilitou, u kandidátů ochotných přestěhovat se je zaměstnavatel ochoten pomáhat s hledáním podnájmu, avšak na této pozici neposkytuje příspěvek na bydlení; referentský podnikový automobil k dispozici pro plnění pracovních povinností.
Pravidelné pracoviště Košťálov. První dva měsíce zácvik na pracovišti u Plzně
Mobilita: ideálním kandidátem je člověk s nadprůměrnou mobilitou, u kandidátů ochotných přestěhovat se je zaměstnavatel ochoten pomáhat s hledáním podnájmu, avšak na této pozici neposkytuje příspěvek na bydlení; referentský podnikový automobil k dispozici pro plnění pracovních povinností.
Pravidelné pracoviště Košťálov. První dva měsíce zácvik na pracovišti u Plzně
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavební průmysl
Významná mezinárodní stavební společnost
Významná mezinárodní stavební společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Vzdělání VŠ - alespoň bakalářská úroveň; zájem o problematiku BOZP, PO a udržitelný rozvoj a úsilí zvyšovat a prohlubovat si v daných odbornostech svou kvalifikaci také samostudiem; orientace v předpisech a normách daného pole působnosti; praxe v činnostech dle zákona 61/1988 Sb. výhodou;
čeština nebo slovenština slovem i písmem, AJ slovem i písmem aspoň na středně pokročilé úrovni;
certifikát podnikového ekologa a odpadového hospodáře;
zdravotní způsobilost pro výkon této funkce,
nadprůměrné uživatelské dovednosti při práci na PC, (hlavně Excel včetně grafů, PowerPoint; internet, outlook),
zkušenost s používáním Kheops -SAP/R3 nebo jiným ERP systémem výhodou;
analytické dovednosti, procesní logiku, zároveň komunikační a prezentační dovednosti na profesionální úrovni, pozitivní přístup k řešení problémů, odolnost vůči stresu,
ochotu cestovat po celé republice, případně též do zahraničí; řidičský průkaz skupiny B a alespoň dvouletá prověřená praktická řidičská zkušenost
čeština nebo slovenština slovem i písmem, AJ slovem i písmem aspoň na středně pokročilé úrovni;
certifikát podnikového ekologa a odpadového hospodáře;
zdravotní způsobilost pro výkon této funkce,
nadprůměrné uživatelské dovednosti při práci na PC, (hlavně Excel včetně grafů, PowerPoint; internet, outlook),
zkušenost s používáním Kheops -SAP/R3 nebo jiným ERP systémem výhodou;
analytické dovednosti, procesní logiku, zároveň komunikační a prezentační dovednosti na profesionální úrovni, pozitivní přístup k řešení problémů, odolnost vůči stresu,
ochotu cestovat po celé republice, případně též do zahraničí; řidičský průkaz skupiny B a alespoň dvouletá prověřená praktická řidičská zkušenost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 1709905
Datum zveřejnění: 7.4.2014
2014-04-07
lokalita: Liberecký kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Technik BOZP Společnost: E.H.R spol. s r.o.