Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka personálního odd. s FJ a AJ
E.H.R spol. s r.o.
Místo práce
Praha 1, Praha
Praha 1, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned, příp. do měsíce
ihned, příp. do měsíce
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- administrativní podpora úseku personální ředitelky, spolupráce s mateřským koncernem, spolupráce s recepcí a podatelnou při evidenci pošty
- koordinace týdenních plánů akcí včetně přípravy a vyúčtování pracovních cest, (zajišťování ubytování, letenek, jízdenek, rezervace místností apod.)
- spolupráce se spřízněnými společnostmi v ČR i zahraničí, pravidelná příležitost k aktivnímu použití francouzštiny nebo angličtiny, překlady pro představenstvo a dozorčí radu, tvorba prezentací, účast na propagačních akcích na školách
- zodpovědnost za organizování výběrových řízení na volná pracovní místa (komunikace s personálními agenturami a kandidáty, tvorba a opravování testů, dotazníků, přijímací pohovory, prověřování jazykových dovedností kandidátů);
- bleskové tlumočení v každodenním pracovním styku
- pravidelná aktualizace informací na intranetu, spolupráce s tiskovou mluvčí na posilování interní komunikace
- koordinace schvalování plateb
- organizování jazykové výuky a jazykových auditů, jednání s dodavateli jazykové výuky
- vzájemná zastupitelnost s asistentkami jiných odborných ředitelů
- koordinace týdenních plánů akcí včetně přípravy a vyúčtování pracovních cest, (zajišťování ubytování, letenek, jízdenek, rezervace místností apod.)
- spolupráce se spřízněnými společnostmi v ČR i zahraničí, pravidelná příležitost k aktivnímu použití francouzštiny nebo angličtiny, překlady pro představenstvo a dozorčí radu, tvorba prezentací, účast na propagačních akcích na školách
- zodpovědnost za organizování výběrových řízení na volná pracovní místa (komunikace s personálními agenturami a kandidáty, tvorba a opravování testů, dotazníků, přijímací pohovory, prověřování jazykových dovedností kandidátů);
- bleskové tlumočení v každodenním pracovním styku
- pravidelná aktualizace informací na intranetu, spolupráce s tiskovou mluvčí na posilování interní komunikace
- koordinace schvalování plateb
- organizování jazykové výuky a jazykových auditů, jednání s dodavateli jazykové výuky
- vzájemná zastupitelnost s asistentkami jiných odborných ředitelů
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou; základní měsíční mzdu (12 platů ročně) a nenárokovou roční odměnu ve výši dvojnásobku až čtyřnásobku základní měsíční mzdy závislou na hospodářském výsledku společnosti a plnění osobních cílů
- Pro absolventa bez praxe při studiu nástupní základní měsíční mzda 20.000 Kč, jinak dle znalostí, dovedností, zkušeností a postojů, rozhodující je délka srovnatelné pracovní zkušenosti a jazyková vybavenost; rozpětí 20 tisíc Kč až 30.000 Kč
- 5 týdnů dovolené na zotavenou
- další vzdělávání pořádané zaměstnavatelem včetně jazykových kurzů, příspěvek na stravování
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou; základní měsíční mzdu (12 platů ročně) a nenárokovou roční odměnu ve výši dvojnásobku až čtyřnásobku základní měsíční mzdy závislou na hospodářském výsledku společnosti a plnění osobních cílů
- Pro absolventa bez praxe při studiu nástupní základní měsíční mzda 20.000 Kč, jinak dle znalostí, dovedností, zkušeností a postojů, rozhodující je délka srovnatelné pracovní zkušenosti a jazyková vybavenost; rozpětí 20 tisíc Kč až 30.000 Kč
- 5 týdnů dovolené na zotavenou
- další vzdělávání pořádané zaměstnavatelem včetně jazykových kurzů, příspěvek na stravování
Informace o náboru
CV v ČJ, FJ a AJ zasílejte na e-mail [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavební průmysl
velká nadnárodní úspěšná společnost
velká nadnárodní úspěšná společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ, VOŠ nebo VŠ, získání pracovních návyků již v průběhu studia; zájem o řízení lidských zdrojů, zejména o výběr a přijímání zaměstnanců a o jazykové vzdělávání
- francouzštinu slovem i písmem včetně ochoty poměrně rychle vstřebat odbornou terminologii; AJ slovem a písmem alespoň na středně pokročilé úrovni
- nadprůměrné uživatelské dovednosti při práci na PC, hlavně Excel včetně grafů, PowerPoint; internet, outlook
- zdravý selský rozum, analytické dovednosti, variantní uvažování, praktické organizační dovednosti, pečlivost, vytrvalost, trpělivost, zároveň nadprůměrné komunikační dovednosti, pozitivní přístup k řešení problémů
- odolnost vůči stresu, schopnost rychlého reagování, pružnost, ale zároveň kázeň při dodržování postupů
- samostatnost při plnění úkolů, na druhé straně smysl pro týmovou souhru a zabezpečení vzájemné informovanosti
Uvítáme:
• předchozí pracovní zkušenost s náborem a jazykovou výukou
• zkušenost z působení v zahraničí
• uživatelské dovednosti při práci se SAP/R3
• řidičský průkaz skupiny B a alespoň dvouletou praktickou řidičskou zkušenost
- francouzštinu slovem i písmem včetně ochoty poměrně rychle vstřebat odbornou terminologii; AJ slovem a písmem alespoň na středně pokročilé úrovni
- nadprůměrné uživatelské dovednosti při práci na PC, hlavně Excel včetně grafů, PowerPoint; internet, outlook
- zdravý selský rozum, analytické dovednosti, variantní uvažování, praktické organizační dovednosti, pečlivost, vytrvalost, trpělivost, zároveň nadprůměrné komunikační dovednosti, pozitivní přístup k řešení problémů
- odolnost vůči stresu, schopnost rychlého reagování, pružnost, ale zároveň kázeň při dodržování postupů
- samostatnost při plnění úkolů, na druhé straně smysl pro týmovou souhru a zabezpečení vzájemné informovanosti
Uvítáme:
• předchozí pracovní zkušenost s náborem a jazykovou výukou
• zkušenost z působení v zahraničí
• uživatelské dovednosti při práci se SAP/R3
• řidičský průkaz skupiny B a alespoň dvouletou praktickou řidičskou zkušenost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 1833280
Datum zveřejnění: 24.11.2014
2014-11-24
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Společnost: E.H.R spol. s r.o.