Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka/asistent ředitele závodu - Vyškov
E.H.R spol. s r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Okres Vyškov
Jihomoravský kraj, Okres Vyškov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• zajištění hladkého chodu sekretariátu, vedení pokladny, zodpovědnost za hotovostní operace
• příprava porad a výjezdních zasedání včetně občerstvení, zápisy z porad, spolupráce s celou oblastí Morava
• spolupráce s tiskovou mluvčí při komunikaci s veřejností, organizace různých akcí, objednávky reklamních předmětů
• vystavování objednávek a koordinace schvalování plateb, výkaznictví
• příležitostné použití angličtiny, občasné překlady smluv a dalších dokumentů, občasné tlumočení, telefonáty do zahraničních institucí při ověřování informací
• evidence a třídění pošty, stručné výtahy ze zahraniční korespondence a jejich překlady do češtiny
• monitorování zakázek v zahraničí
• koordinace týdenních plánů s důrazem na zahraniční aktivity, akcí včetně přípravy a vyúčtování pracovních cest (zajišťování ubytování, letenek, rezervace místností apod.)
• plánování schůzek a vyřizování cizojazyčné korespondence ředitele závodu a jeho týmu, příprava podkladů, tvorba prezentací včetně cizojazyčných
• spolupráce se sekretariáty ředitelů oblastí, závodů a dceřiných společností
• spolupráce se sesterskými a dceřinými společnostmi v ČR i zahraničí
• příprava porad a výjezdních zasedání včetně občerstvení, zápisy z porad, spolupráce s celou oblastí Morava
• spolupráce s tiskovou mluvčí při komunikaci s veřejností, organizace různých akcí, objednávky reklamních předmětů
• vystavování objednávek a koordinace schvalování plateb, výkaznictví
• příležitostné použití angličtiny, občasné překlady smluv a dalších dokumentů, občasné tlumočení, telefonáty do zahraničních institucí při ověřování informací
• evidence a třídění pošty, stručné výtahy ze zahraniční korespondence a jejich překlady do češtiny
• monitorování zakázek v zahraničí
• koordinace týdenních plánů s důrazem na zahraniční aktivity, akcí včetně přípravy a vyúčtování pracovních cest (zajišťování ubytování, letenek, rezervace místností apod.)
• plánování schůzek a vyřizování cizojazyčné korespondence ředitele závodu a jeho týmu, příprava podkladů, tvorba prezentací včetně cizojazyčných
• spolupráce se sekretariáty ředitelů oblastí, závodů a dceřiných společností
• spolupráce se sesterskými a dceřinými společnostmi v ČR i zahraničí
Zaměstnanecké výhody, benefity
• pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• základní měsíční mzdu (12 platů ročně) + roční odměnu,
• 5 týdnů dovolené na zotavenou, příspěvek na stravování, další vzdělávání včetně jazykových kurzů
• dlouhodobou seberealizaci jakožto „prodloužená ruka“ ředitele a podpora jeho týmu
• základní měsíční mzdu (12 platů ročně) + roční odměnu,
• 5 týdnů dovolené na zotavenou, příspěvek na stravování, další vzdělávání včetně jazykových kurzů
• dlouhodobou seberealizaci jakožto „prodloužená ruka“ ředitele a podpora jeho týmu
Informace o náboru
Pro nový závod výrobní společnosti (oblast Morava) přijmeme v průběhu února nebo března 2016, nejpozději 1. dubna 2016 asistentku/asistenta ředitele závodu.
Pravidelné pracoviště: Vyškov.
Pevná pracovní doba: pondělí až čtvrtek 7.00 h - 15.45 h, pátek 7.00 h -14.30h
Pravidelné pracoviště: Vyškov.
Pevná pracovní doba: pondělí až čtvrtek 7.00 h - 15.45 h, pátek 7.00 h -14.30h
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavební průmysl
Významná mezinárodní společnost
Významná mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ s maturitou, VOŠ nebo VŠ
• angličtinu slovem i písmem na pokročilé úrovni včetně ochoty poměrně rychle vstřebat odbornou terminologii
• nadprůměrné uživatelské dovednosti při práci na PC - hlavně Excel včetně grafů, PowerPoint, internet, outlook
• nadprůměrné komunikační a organizační dovednosti
• odolnost vůči stresu, asertivitu
• řidičský průkaz skupiny B a alespoň dvouletou praktickou řidičskou zkušenost
• praxe na obdobné pozici, ale velkou výhodou
Uvítáme:
• zralou osobnost vysoce loajální ke svému řediteli závodu, která dokáže vzbudit respekt i převzít roli týmového hráče a vzbudit důvěru kolegů ze závodu
• SAP/R3 nebo jiný ERP systém
• prověřenou zkušenost z podobné pozice
• angličtinu slovem i písmem na pokročilé úrovni včetně ochoty poměrně rychle vstřebat odbornou terminologii
• nadprůměrné uživatelské dovednosti při práci na PC - hlavně Excel včetně grafů, PowerPoint, internet, outlook
• nadprůměrné komunikační a organizační dovednosti
• odolnost vůči stresu, asertivitu
• řidičský průkaz skupiny B a alespoň dvouletou praktickou řidičskou zkušenost
• praxe na obdobné pozici, ale velkou výhodou
Uvítáme:
• zralou osobnost vysoce loajální ke svému řediteli závodu, která dokáže vzbudit respekt i převzít roli týmového hráče a vzbudit důvěru kolegů ze závodu
• SAP/R3 nebo jiný ERP systém
• prověřenou zkušenost z podobné pozice
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2425415
Datum zveřejnění: 5.2.2016
2016-02-05
lokalita: Jihomoravský kraj, Okres Vyškov Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Sekretářka Společnost: E.H.R spol. s r.o.