Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Projektový manažer junior - Finance /Účetnictví/Audit
E.H.R spol. s r.o.
Místo práce
Praha, Praha - západ
Praha, Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
ZAPRACOVÁNÍ :
Finanční oddělení (Cash & Treasury)
- Komunikace a spolupráce s bankovními ústavy (platební styk a bankovní úvěry); s bezpečnostními agenturami (svoz peněžní hotovosti)
- podílení se na procesu řízení likvidity, úhrad došlých faktur, zúčtování denních závěrek
- zpracovávání účetních dokladů týkajících se plateb, bankovních výpisů a ostatních bankovních transakcí;
Účetní oddělení
- pořizování všech typů účetních zápisů do účetnictví (systém SAP)
- sestavování měsíčních a ročních účetních závěrek
- spolupráce na aplikaci systému interních kontrol
- komunikace a spolupráce s auditorskými společnostmi
PO UKONČENÍ ZAPRACOVÁNÍ
převezmete vedení následujících projektů:
- implementace korporátních projektů v rámci úseku Účetnictví / Finance;
- implementace interních (lokálních) projektů v rámci úseku Účetnictví / Finance;
- zastupování úseku Účetnictví / Finance v projektech napříč společností
Ostatní zodpovědnosti:
- komunikace s centrálou společnosti v Německu; komunikace s interními klienty
- včasný a přesný reporting za oddělení
- implementace zásad obsažených v korporátních směrnicích do pracovních procesů v rámci úseku; tvorba, revidování a implementace interních směrnic
- kooperace při tvorbě nových pracovních postupů a při zefektivňování stávajících
Finanční oddělení (Cash & Treasury)
- Komunikace a spolupráce s bankovními ústavy (platební styk a bankovní úvěry); s bezpečnostními agenturami (svoz peněžní hotovosti)
- podílení se na procesu řízení likvidity, úhrad došlých faktur, zúčtování denních závěrek
- zpracovávání účetních dokladů týkajících se plateb, bankovních výpisů a ostatních bankovních transakcí;
Účetní oddělení
- pořizování všech typů účetních zápisů do účetnictví (systém SAP)
- sestavování měsíčních a ročních účetních závěrek
- spolupráce na aplikaci systému interních kontrol
- komunikace a spolupráce s auditorskými společnostmi
PO UKONČENÍ ZAPRACOVÁNÍ
převezmete vedení následujících projektů:
- implementace korporátních projektů v rámci úseku Účetnictví / Finance;
- implementace interních (lokálních) projektů v rámci úseku Účetnictví / Finance;
- zastupování úseku Účetnictví / Finance v projektech napříč společností
Ostatní zodpovědnosti:
- komunikace s centrálou společnosti v Německu; komunikace s interními klienty
- včasný a přesný reporting za oddělení
- implementace zásad obsažených v korporátních směrnicích do pracovních procesů v rámci úseku; tvorba, revidování a implementace interních směrnic
- kooperace při tvorbě nových pracovních postupů a při zefektivňování stávajících
Zaměstnanecké výhody, benefity
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- zajímavou, samostatnou práci u stabilního zaměstnavatele
- možnost profesního růstu v mezinárodní společnosti
- odpovídající mzdové ohodnocení
- zajímavou, samostatnou práci u stabilního zaměstnavatele
- možnost profesního růstu v mezinárodní společnosti
- odpovídající mzdové ohodnocení
Informace o náboru
Pozice je výborná možnost pro kandidáty přicházející z big4 na stranu klienta, který jim umožní budovat kariéru ve významné mezinárodní společnosti.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Mezinárodní obchodní společnost
Mezinárodní obchodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
ekonomie, ideálně finance a účetnictví
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomika
- praxe u auditorské společnosti (ideálně big4)
- dobrá znalost německého jazyka, angličtina je výhodou
- znalost předpisů upravujících systém účetnictví v České republice
- dobrá znalost MS Office, zejména Excel a Word; znalost SAP je výhodou
- pro-aktivní a pragmatický přístup při řešení úkolů
- osobnostní vyzrálost a schopnost získat si respekt v pracovním kolektivu
- odolnost ve stresových situacích, orientace na výsledek a termíny
- samostatnost a sebevědomí, schopnost pracovat flexibilně
- ochotný a schopný převzít osobní zodpovědnost a dostát zadaným nárokům
- výborné analytické schopnosti, strategické uvažování, osobní iniciativa
- organizační schopnosti
- praxe u auditorské společnosti (ideálně big4)
- dobrá znalost německého jazyka, angličtina je výhodou
- znalost předpisů upravujících systém účetnictví v České republice
- dobrá znalost MS Office, zejména Excel a Word; znalost SAP je výhodou
- pro-aktivní a pragmatický přístup při řešení úkolů
- osobnostní vyzrálost a schopnost získat si respekt v pracovním kolektivu
- odolnost ve stresových situacích, orientace na výsledek a termíny
- samostatnost a sebevědomí, schopnost pracovat flexibilně
- ochotný a schopný převzít osobní zodpovědnost a dostát zadaným nárokům
- výborné analytické schopnosti, strategické uvažování, osobní iniciativa
- organizační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2437892
Datum zveřejnění: 25.4.2016
2016-04-25
lokalita: Praha, Praha - západ Pozice: Asistent auditora, Auditor, Ekonom, Finanční analytik, Účetní Společnost: E.H.R spol. s r.o.