Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR Manager
E.H.R spol. s r.o.
Místo práce
okres Beroun, Středočeský kraj, Okres Beroun
okres Beroun, Středočeský kraj, Okres Beroun
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• kompletní zastřešení oblastí personální administrativy, náboru, vzdělávání a rozvoje logistického centra
• implementace a zodpovědnost za dodržování interních HR procesů a standardů
• realizace národních a mezinárodních projektů
• management kvality personálních procesů
• HR business partnering managementu logistického centra zejména v oblasti rozvoje lidí
• reportování a podpora vedení logistického centra na základě HR ukazatelů
• podpora firemní kultury a hodnot společnosti, implementace kroků podporujících zlepšování pracovního prostředí, spolupodílení se na budování značky zaměstnavatele
• sledování, zjišťování a analýza potřeb interních klientů v personální oblasti
• spolupráce s centrálou společnosti na zlepšování personálních procesů
• vedení, motivace a hodnocení středně velkého týmu (z toho část zaměstnanců s vlastní personální odpovědností)
• úzká spolupráce s personálním úsekem centrály společnosti
• zodpovědnost za vybrané oblasti administrativy logistického centra (zpracování dat pro měsíční a roční uzávěrku, zpracování inventur, zastřešení controllingu - koordinace reportingu ekonomických ukazatelů, supervize principů ochrany osobních údajů)
Požadujeme
• VŠ s adekvátním studijním zaměřením
• min. 5leté zkušenosti v HR a min. 3leté zkušenosti na vedoucí pozici relevantní praxi s diagnostikou pro účely náboru a rozvoje zaměstnanců
• dobrou orientaci v pracovně právní legislativě
• přehled o aktuálních trendech v personalistice
• chuť trávit svůj čas s lidmi a naslouchat potřebám interních klientů
• zájem spolupracovat na různorodých HR projektech
• komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka je výhodou
• proaktivní přístup a odhodlanost přicházet s návrhy na zlepšení
• silná a dynamická osobnost s dobrými manažerskými dovednostmi a schopností prosadit se
• zákaznický orientovaná osobnost (interní klient) s výbornými komunikačními dovednostmi
• implementace a zodpovědnost za dodržování interních HR procesů a standardů
• realizace národních a mezinárodních projektů
• management kvality personálních procesů
• HR business partnering managementu logistického centra zejména v oblasti rozvoje lidí
• reportování a podpora vedení logistického centra na základě HR ukazatelů
• podpora firemní kultury a hodnot společnosti, implementace kroků podporujících zlepšování pracovního prostředí, spolupodílení se na budování značky zaměstnavatele
• sledování, zjišťování a analýza potřeb interních klientů v personální oblasti
• spolupráce s centrálou společnosti na zlepšování personálních procesů
• vedení, motivace a hodnocení středně velkého týmu (z toho část zaměstnanců s vlastní personální odpovědností)
• úzká spolupráce s personálním úsekem centrály společnosti
• zodpovědnost za vybrané oblasti administrativy logistického centra (zpracování dat pro měsíční a roční uzávěrku, zpracování inventur, zastřešení controllingu - koordinace reportingu ekonomických ukazatelů, supervize principů ochrany osobních údajů)
Požadujeme
• VŠ s adekvátním studijním zaměřením
• min. 5leté zkušenosti v HR a min. 3leté zkušenosti na vedoucí pozici relevantní praxi s diagnostikou pro účely náboru a rozvoje zaměstnanců
• dobrou orientaci v pracovně právní legislativě
• přehled o aktuálních trendech v personalistice
• chuť trávit svůj čas s lidmi a naslouchat potřebám interních klientů
• zájem spolupracovat na různorodých HR projektech
• komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka je výhodou
• proaktivní přístup a odhodlanost přicházet s návrhy na zlepšení
• silná a dynamická osobnost s dobrými manažerskými dovednostmi a schopností prosadit se
• zákaznický orientovaná osobnost (interní klient) s výbornými komunikačními dovednostmi
Zaměstnanecké výhody, benefity
• smlouva na dobu neurčitou a nadprůměrné mzdové podmínky
• služební automobil
• 5 týdnů dovolené
• jazykové kurzy
• možnost osobního růstu v prostředí mezinárodní firmy
• nástup ihned nebo dle dohody
• místo výkonu práce: Středočeský kraj : okr. Beroun NEBO Stará Boleslav (dle místa bydliště uchazeče)
• služební automobil
• 5 týdnů dovolené
• jazykové kurzy
• možnost osobního růstu v prostředí mezinárodní firmy
• nástup ihned nebo dle dohody
• místo výkonu práce: Středočeský kraj : okr. Beroun NEBO Stará Boleslav (dle místa bydliště uchazeče)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Zavedená logistická společnost.
Zavedená logistická společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2835225
Datum zveřejnění: 1.12.2016
2016-12-01
lokalita: okres Beroun, Středočeský kraj, Okres Beroun Pozice: Personalista Společnost: E.H.R spol. s r.o.