Manažer personálního oddělení

E.H.R spol. s r.o.

Místo práce
Plzeňský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• kompletní zastřešení oblastí náboru, personální administrativy, vzdělávání a péče o zaměstnance distribučního centra/skladu
• nastavení, rozvoj a zodpovědnost za dodržování interních HR procesů a standardů
• management kvality personálních procesů
• HR business partnering pro management společnosti
• reportování a podpora vedení skladu na základě HR ukazatelů
• podpora firemní kultury a hodnot společnosti, implementace kroků podporujících zlepšování pracovního prostředí, spolupodílení se na budování značky zaměstnavatele
• sledování, zjišťování a analýza potřeb interních klientů v personální oblasti
• spolupráce s centrálou společnosti na zlepšování personálních procesů
• vedení, motivace a hodnocení středně velkého týmu
• úzká spolupráce s personálním resortem centrály společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Zajímavou a zodpovědnou práci na hlavní pracovní poměr, doba neurčitá
• možnost perspektivního zaměstnání ve společnosti se silným zázemím
• Participace na nových projektech
• velmi zajímavé mzdové ohodnocení a navyšování zakotvené v pracovní smlouvě
• 5 týdnů dovolené, stravenky
• Nástup dohodou: ihned nebo dohodou
• Stálé pracoviště: Plzeň

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

úspěšná mezinárodní společnost (logistika)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1)

Počet let praxe

5

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• vysokoškolský diplom s adekvátním studijním zaměřením
• min. 5leté zkušenosti v HR a min. 3leté zkušenosti na vedoucí pozici
• velmi dobrou orientaci v pracovně právní legislativě a problematice zpracování mezd
• relevantní praxi s diagnostikou pro účely náboru a rozvoje zaměstnanců
• přehled o aktuálních trendech v personalistice
• chuť trávit svůj čas s lidmi a naslouchat potřebám interních klientů
• komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka
• proaktivní přístup a odhodlanost přicházet s návrhy na zlepšení
• silná osobnost s dobrými manažerskými dovednostmi a schopností prosadit se
• zákaznický orientovaná osobnost (interní klient) s výbornými komunikačními dovednostmi

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3021093  Datum zveřejnění: 19.4.2017