Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí projektů výstavby – TDI
E.H.R spol. s r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
-zodpovědnost za řízení svěřených projektů po stránce technické a organizační
-průběžná kontrola všech dílčích etap projektu
-řízení prací projektantů jednotlivých profesí a subdodavatelů
-koordinace a kontrola projektu ve spolupráci s příslušnými odděleními společnosti
-komunikace s dodavateli – kontrola a průběžné hodnocení technických a ekonomických aspektů projektu
-kontakt s potřebnými úřady – dodržování technických pravidel a norem
-aplikace mezinárodních požadavků na výstavbu projektů
-kontrola používání předepsaných postupů a směrnic v rámci výstavby
-aktivní hledání optimalizací v rámci výstavby, údržby a provozu projektu
-komunikace s kolegy na centrále v Německu příp. jiných zemích
-aktivní řízení a koordinace přidělených projektů
-průběžná kontrola všech dílčích etap projektu
-řízení prací projektantů jednotlivých profesí a subdodavatelů
-koordinace a kontrola projektu ve spolupráci s příslušnými odděleními společnosti
-komunikace s dodavateli – kontrola a průběžné hodnocení technických a ekonomických aspektů projektu
-kontakt s potřebnými úřady – dodržování technických pravidel a norem
-aplikace mezinárodních požadavků na výstavbu projektů
-kontrola používání předepsaných postupů a směrnic v rámci výstavby
-aktivní hledání optimalizací v rámci výstavby, údržby a provozu projektu
-komunikace s kolegy na centrále v Německu příp. jiných zemích
-aktivní řízení a koordinace přidělených projektů
Zaměstnanecké výhody, benefity
-zajímavé zaměstnání v rychle se rozvíjející úspěšné společnosti
-implementace nových postupů a technologií v rámci společnosti
-nadprůměrné mzdové ohodnocení
-stravenky a 5 týdnů dovolené
-příjemné pracovní prostředí, mladý kolektiv
-nástup možný ihned nebo dle dohody
-místo výkonu práce: Praha
-implementace nových postupů a technologií v rámci společnosti
-nadprůměrné mzdové ohodnocení
-stravenky a 5 týdnů dovolené
-příjemné pracovní prostředí, mladý kolektiv
-nástup možný ihned nebo dle dohody
-místo výkonu práce: Praha
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní obchodní společnost
Mezinárodní obchodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Stavebnictví
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
5
Osobnostní předpoklady a dovednosti
-VŠ vzdělání stavebního zaměření
-praxe v oboru min. 5 let (zkušenost jako hlavní inženýr projektu či projektový manažer velkých projektů/staveb)
-praxe v řízení velkých komerčních projektů
-velmi dobrá znalost německého nebo anglického jazyka je podmínkou
-projektové dovednosti
-vysokou odolnost vůči stresu a psychické zátěži
-vysoké pracovní nasazení a samostatnost
-schopnost týmové spolupráce
-flexibilitu, nadprůměrnou angažovanost
-ŘP sk. B
-praxe v oboru min. 5 let (zkušenost jako hlavní inženýr projektu či projektový manažer velkých projektů/staveb)
-praxe v řízení velkých komerčních projektů
-velmi dobrá znalost německého nebo anglického jazyka je podmínkou
-projektové dovednosti
-vysokou odolnost vůči stresu a psychické zátěži
-vysoké pracovní nasazení a samostatnost
-schopnost týmové spolupráce
-flexibilitu, nadprůměrnou angažovanost
-ŘP sk. B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3090597
Datum zveřejnění: 2.6.2017
2017-06-02
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Projektový manažer Společnost: E.H.R spol. s r.o.