Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistenční koordinátor AJ
e-Recruitment s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
21.02.2016
21.02.2016
Mzdové podmínky (brutto)
20000 až 25000
20000 až 25000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
organizace asistenčního zásahu klientovi, který se nečekaně ocitl v nouzové situaci (samostatně i v týmové spolupráci)
•zajištění pomoci klientům, kterým nastaly potíže s motorovým vozidlem v České republice, Slovenské republice a na území Evropy, nebo mají zdravotní komplikace v zahraničí
•poskytnutí pomoci při haváriích v domácnostech, vyžadujících neodkladné řešení nebo organizační podporu
•zajištění požadované služby a logistického procesu prostřednictvím široké sítě smluvních partnerů - odtahových služeb, půjčoven automobilů, telefonická spolupráce s týmem techniků, odborníci v oblasti asistence domácností, nebo zajišťování požadované služby prostřednictvím partnerské pobočky na území států zejm. EU
•telefonická komunikace se smluvními servisy, půjčovnami, odtahovými službami, opraváři, s klienty, s obchodními a dalšími
partnery
•zajištění pomoci klientům, kterým nastaly potíže s motorovým vozidlem v České republice, Slovenské republice a na území Evropy, nebo mají zdravotní komplikace v zahraničí
•poskytnutí pomoci při haváriích v domácnostech, vyžadujících neodkladné řešení nebo organizační podporu
•zajištění požadované služby a logistického procesu prostřednictvím široké sítě smluvních partnerů - odtahových služeb, půjčoven automobilů, telefonická spolupráce s týmem techniků, odborníci v oblasti asistence domácností, nebo zajišťování požadované služby prostřednictvím partnerské pobočky na území států zejm. EU
•telefonická komunikace se smluvními servisy, půjčovnami, odtahovými službami, opraváři, s klienty, s obchodními a dalšími
partnery
Zaměstnanecké výhody, benefity
moderní klimatizované pracoviště, kompletní odborné zaškolení,získání zkušeností a nových znalostí z oblasti pojišťovnictví a komunikace, široká škála zaměstnaneckých benefitů (stravenky, kafetérie, 5 týdnů dovolené, 4000 na sport a kulturu/rok, sleva na jejich produkty a pod.)
Informace o náboru
prosíme o přeposlání Vašeho CV na e mail:
[email protected]
[email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Pojišťovnictví kromě povinného sociálního zabezpečení
Pojišťovna - asistenční služby
Pojišťovna - asistenční služby
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
zákaznický servis
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
aktivní člověk, jenž rád pomáhá lidem, perfektní komunikační schopnosti, umění práce ve stresu, nekonfliktní
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura zaměřená na nábor IT odborníků, specialistů se znalostí AJ, kandidátů do administrativy a zákaznického servisu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2421871
Datum zveřejnění: 3.2.2016
2016-02-03
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Dispečer, Koordinátor, Recepční, Telefonní operátor Společnost: e-Recruitment s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20000 až 25000