Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Advisor v oblasti Automotive
ELIT CZ, spol. s r.o.
Místo práce
Jeremiášova 1283/18, 15500 Praha 5, Hlavní město Praha
Jeremiášova 1283/18, 15500 Praha 5, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.10.2016
01.10.2016
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 30 000
20 000 - 30 000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zajímají tě auta a technika a hledáš kde začít svou kariéru?
Láká tě komunikovat s klienty a dělat administrativní podporu servisním partnerům, ale doposud nemáš v tomto směru pracovní zkušenosti?
Nevadí!!
Možná právě pro Tebe je vhodná pozice CUSTOMER ADVISOR, kterou aktuálně hledáme do našeho týmu mladých a talentovaných zaměstnanců, kteří obohacují naši společnost svým inovativním a perspektivním myšlením.
Co by bylo u nás tvou prací?
Nabízená pozice je vše, jen ne stereotypní administrativní práce. I přesto, že budeš muset některé činnosti ovládat rutinně, každý den se setkáš s novými požadavky, výzvami nebo řešením problémů. Mezi Tvou každodenní činnost by především patřilo:
• technická a komunikační podpora mezi klienty a servisními partnery a ostatními odděleními firmy
• zajišťování požadavků klientů
• administrace a zajišťování technické podpory servisním partnerům
• kontrola fakturace za servisní úkony
• administrace výběrových řízení
Koho hledáme:
Abys zapadl/a do naší společnosti a nabízená pozice Tě bavila, měl/a by sis na většinu následujících otázek odpovědět ano:
• máš SŠ vzdělání, nejlépe technický směr, ale chceš se i nadále mimo školu učit novým věcem,
• pokud máš zkušenost na technicko-administrativní pozici, je to výhodou, není však podmínkou
• dobře si rozumíš s počítačem (ovládáš výborně MS Office-zejména Excel a Word),
• jsi velmi komunikativní a bude ti vyhovovat většinu pracovní doby trávit na telefonu
• máš aspoň trošku obchodního ducha a spokojíš se jedině s nejlepšími výsledky,
• umíš komunikovat se svým okolím a máš dobré vystupování,
• něco ti říká analytické a logické myšlení (matematika nebyla tvůj největší nepřítel během studia),
• zodpovědnost, odolnost vůči stresu, pečlivost, vysoké pracovní nasazení a flexibilita patří kromě jiných mezi Tvé silné stránky,
• jsi samostatný/ná ale zároveň chceš být součástí silného týmu.
Co Ti nabízíme:
Elit CZ je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
• zajímavou práci v zázemí velké mezinárodní společnosti
• fixní plat plus velmi motivující finanční ohodnocení v případě dobrých výsledků
• služební telefon, pc
• přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce
• možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
• systém zajímavých zaměstnaneckých výhod
• místem výkonu práce bude Praha 5- Stodůlky
• nastoupit můžeš ihned
Zaujala tě naše nabídka?
Tak neváhej a pošli svůj životopis ať tě můžeme co nejdříve uvítat na osobním pohovoru.
Láká tě komunikovat s klienty a dělat administrativní podporu servisním partnerům, ale doposud nemáš v tomto směru pracovní zkušenosti?
Nevadí!!
Možná právě pro Tebe je vhodná pozice CUSTOMER ADVISOR, kterou aktuálně hledáme do našeho týmu mladých a talentovaných zaměstnanců, kteří obohacují naši společnost svým inovativním a perspektivním myšlením.
Co by bylo u nás tvou prací?
Nabízená pozice je vše, jen ne stereotypní administrativní práce. I přesto, že budeš muset některé činnosti ovládat rutinně, každý den se setkáš s novými požadavky, výzvami nebo řešením problémů. Mezi Tvou každodenní činnost by především patřilo:
• technická a komunikační podpora mezi klienty a servisními partnery a ostatními odděleními firmy
• zajišťování požadavků klientů
• administrace a zajišťování technické podpory servisním partnerům
• kontrola fakturace za servisní úkony
• administrace výběrových řízení
Koho hledáme:
Abys zapadl/a do naší společnosti a nabízená pozice Tě bavila, měl/a by sis na většinu následujících otázek odpovědět ano:
• máš SŠ vzdělání, nejlépe technický směr, ale chceš se i nadále mimo školu učit novým věcem,
• pokud máš zkušenost na technicko-administrativní pozici, je to výhodou, není však podmínkou
• dobře si rozumíš s počítačem (ovládáš výborně MS Office-zejména Excel a Word),
• jsi velmi komunikativní a bude ti vyhovovat většinu pracovní doby trávit na telefonu
• máš aspoň trošku obchodního ducha a spokojíš se jedině s nejlepšími výsledky,
• umíš komunikovat se svým okolím a máš dobré vystupování,
• něco ti říká analytické a logické myšlení (matematika nebyla tvůj největší nepřítel během studia),
• zodpovědnost, odolnost vůči stresu, pečlivost, vysoké pracovní nasazení a flexibilita patří kromě jiných mezi Tvé silné stránky,
• jsi samostatný/ná ale zároveň chceš být součástí silného týmu.
Co Ti nabízíme:
Elit CZ je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
• zajímavou práci v zázemí velké mezinárodní společnosti
• fixní plat plus velmi motivující finanční ohodnocení v případě dobrých výsledků
• služební telefon, pc
• přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce
• možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
• systém zajímavých zaměstnaneckých výhod
• místem výkonu práce bude Praha 5- Stodůlky
• nastoupit můžeš ihned
Zaujala tě naše nabídka?
Tak neváhej a pošli svůj životopis ať tě můžeme co nejdříve uvítat na osobním pohovoru.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- služební telefon i k soukromému užívání
- možnost výhodných mobilních tarifů i pro rodinu
- vstupenky do divadel za poloviční cenu
- odměny k pracovním a životním výročím zaměstnanců
- zaměstnanecká sleva na obchodní sortiment a výrobky firmy
- jazykové kurzy plně hrazené zaměstnavatelem
- 5 dní osobního a bonusového volna dle odpracovaných let u společnosti
- stravenky v hodnotě 80 Kč
- firemní motivační akce a teambuildingy
- slevy v rámci sportovního programu fitness Olgy Šípkové a Pure Health and Fitness
- odměna k narození dítěte ve formě poukázek
- možnost výhodných mobilních tarifů i pro rodinu
- vstupenky do divadel za poloviční cenu
- odměny k pracovním a životním výročím zaměstnanců
- zaměstnanecká sleva na obchodní sortiment a výrobky firmy
- jazykové kurzy plně hrazené zaměstnavatelem
- 5 dní osobního a bonusového volna dle odpracovaných let u společnosti
- stravenky v hodnotě 80 Kč
- firemní motivační akce a teambuildingy
- slevy v rámci sportovního programu fitness Olgy Šípkové a Pure Health and Fitness
- odměna k narození dítěte ve formě poukázek
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., součást nadnárodní skupiny ELIT Group a člen americké skupiny LKQ, která je největším distributorem náhradních dílů na světě.
Víme, že proto abychom patřili mezi ty nejlepší, všechno co děláme, začíná a končí u lidí. Proto neustále hledáme talentované a motivované zaměstnance.
Naší základní filozofií je budovat se zaměstnanci dlouhodobé partnerství založené na vzájemné důvěře a otevřené komunikaci. Abychom tohoto cíle dosáhli, nabízíme zajímavé pracovní uplatnění, možnosti profesního a osobního rozvoje a příležitosti vyjádřit své názory a potřeby. I vy máte šanci stát se členy našeho týmu a přispět svou prací a nápady ke splnění našich vizí.
Víme, že proto abychom patřili mezi ty nejlepší, všechno co děláme, začíná a končí u lidí. Proto neustále hledáme talentované a motivované zaměstnance.
Naší základní filozofií je budovat se zaměstnanci dlouhodobé partnerství založené na vzájemné důvěře a otevřené komunikaci. Abychom tohoto cíle dosáhli, nabízíme zajímavé pracovní uplatnění, možnosti profesního a osobního rozvoje a příležitosti vyjádřit své názory a potřeby. I vy máte šanci stát se členy našeho týmu a přispět svou prací a nápady ke splnění našich vizí.
ID: 2700566
Datum zveřejnění: 23.8.2016
2016-08-23
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Recepční, Sekretářka, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: ELIT CZ, spol. s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20 000 - 30 000