Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Doporuč známého a získej 10 000Kč / 10 000 Kč referral programme (IT service desk analyst)
Experis
Místo práce
Praha, Praha - východ
Praha, Praha - východ
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme kandidáty na pozici IT SERVICE DESK ANALYST s různými jazykovými kombinacemi!
Pošli nám životopis svého kamaráda a získej odměnu 10 000Kč!
We are looking for candidates with various language combinations for IT SERVICE DESK ANALYST positions!
Send us your friends´ CV and get 10 000 Kč reward!
Pozice je vhodná pro absolventy! / This position is suitble for graduates!
PODMÍNKY / CONDITIONS: Pošli nám CV svého známého a pokud nastoupí a projde zkušební dobou, 10 000 Kč máš v kapse! / Send us your friends CV an if they get in and pass through the probationary period, 10 000 Kč reward is yours!
Jazykové kombinace, které hledáme/ Language combinations we are seeking:
1. English
2. English + French
3. English + German
NÁPLŇ PRÁCE / JOB DESCRIPTION:
• Recommendation of solutions and resolution of problems across variety of IT platforms to minimize the impact of IT changes on business
• Logging and tracking requests, maintaining history records
• Understanding computerized data entry systems and uses of these systems to track activities
• Maintaining composure in critical situations
• Working closely with other team members and supporting teams in resolving open issues
• Daily communication with customers via phone and email
POŽADAVKY / REQUIREMENTS:
Speak fluent English. Fluency in other languages is an advantage.
• Previous experience in the IT help desk capacity or customer service background will be an advantage
• Experience in Lotus Notes troubleshooting will be an asset
• Strong customer focus, willingness to support
• Good general communication skills
• Good analytical problem solving skills
NABÍZÍME / WE OFFER:
The opportunity to work in a multicultural company.
• Stable employment and high standards of work.
• Competitive salary with attractive social fund and benefits.
• Career development within global structure.
• Friendly and dynamic work environment.
Pošli nám životopis svého kamaráda a získej odměnu 10 000Kč!
We are looking for candidates with various language combinations for IT SERVICE DESK ANALYST positions!
Send us your friends´ CV and get 10 000 Kč reward!
Pozice je vhodná pro absolventy! / This position is suitble for graduates!
PODMÍNKY / CONDITIONS: Pošli nám CV svého známého a pokud nastoupí a projde zkušební dobou, 10 000 Kč máš v kapse! / Send us your friends CV an if they get in and pass through the probationary period, 10 000 Kč reward is yours!
Jazykové kombinace, které hledáme/ Language combinations we are seeking:
1. English
2. English + French
3. English + German
NÁPLŇ PRÁCE / JOB DESCRIPTION:
• Recommendation of solutions and resolution of problems across variety of IT platforms to minimize the impact of IT changes on business
• Logging and tracking requests, maintaining history records
• Understanding computerized data entry systems and uses of these systems to track activities
• Maintaining composure in critical situations
• Working closely with other team members and supporting teams in resolving open issues
• Daily communication with customers via phone and email
POŽADAVKY / REQUIREMENTS:
Speak fluent English. Fluency in other languages is an advantage.
• Previous experience in the IT help desk capacity or customer service background will be an advantage
• Experience in Lotus Notes troubleshooting will be an asset
• Strong customer focus, willingness to support
• Good general communication skills
• Good analytical problem solving skills
NABÍZÍME / WE OFFER:
The opportunity to work in a multicultural company.
• Stable employment and high standards of work.
• Competitive salary with attractive social fund and benefits.
• Career development within global structure.
• Friendly and dynamic work environment.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1805148
Datum zveřejnění: 21.7.2014
2014-07-21
lokalita: Praha, Praha - východ Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: Experis