Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Nákupčí Facility + služby (výkon práce je v centru Prahy)
Experis
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmínky (brutto)
Upřesněný vybraným kandidátům na osobní setkání - motivující
Upřesněný vybraným kandidátům na osobní setkání - motivující
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Našim klientem je nadnárodní společnost působící v oblasti služeb - banky a pojišťovnictví. Výkon práce je v centru Prahy.
Hlavní náplň práce:
• Vyhledávání dodavatelů dle specifikace dojednané s interními zákazníky, určení strategie výběru dodavatele, příprava zadávacích dokumentací pro výběrová řízení, management výběrových řízení zakončený uzavřením smlouvy s výhercem
• Správa procurement ročního plánu ve svěřených komoditách
• Contract management: správa a pravidelná údržba seznamu vlastníků smluv, aktivní monitoring platnosti smluv, včasné informování vlastníků o iniciaci/změně nového tendru, analýzy výhodnosti podmínek stávajících smluv;
• Participace na přípravě a průběžné kontrole dodavatelských KPI´s ve spolupráci s vlastníkem smlouvy
• Reporting výběrových řízení
Hlavní náplň práce:
• Vyhledávání dodavatelů dle specifikace dojednané s interními zákazníky, určení strategie výběru dodavatele, příprava zadávacích dokumentací pro výběrová řízení, management výběrových řízení zakončený uzavřením smlouvy s výhercem
• Správa procurement ročního plánu ve svěřených komoditách
• Contract management: správa a pravidelná údržba seznamu vlastníků smluv, aktivní monitoring platnosti smluv, včasné informování vlastníků o iniciaci/změně nového tendru, analýzy výhodnosti podmínek stávajících smluv;
• Participace na přípravě a průběžné kontrole dodavatelských KPI´s ve spolupráci s vlastníkem smlouvy
• Reporting výběrových řízení
Zaměstnanecké výhody, benefity
Atraktivní pozici v centru Prahy u stabilního zaměstnavatele, lídra ve svém oboru.
Pozici zodpovědnou, seniorskou, s možností seberealizace.
Pozici zodpovědnou, seniorskou, s možností seberealizace.
Informace o náboru
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis.
Budu se těšit na Vaši reakci!
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpowergroup s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů. V případě, že jste již v naší společnosti registrován/-a, můžete se obrátit přímo na svého konzultanta (ideálně e-mailem).
Budu se těšit na Vaši reakci!
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpowergroup s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů. V případě, že jste již v naší společnosti registrován/-a, můžete se obrátit přímo na svého konzultanta (ideálně e-mailem).
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
Ekonomické - výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Úplné střední vzdělání s maturitou
• Praxi v oboru nejméně 2 roky
• Anglický jazyk na úrovní C1 (velmi pokročilá znalost)
• Obecná znalost procesů strategického nákupu, RFP, RFI, Single source apod.
• Znalost firemních nákupních modulů
• Optimální kandidát má přehled o hlavních dodavatelích a jejich nabídce na ČR a SR trhu- realitní kanceláře, developeři, poskytovatelé energií apod.
• Perfektní komunikace (interní i externí), zkušený vyjednávač
• Znalost strategií používaných v moderním procurementu (e-aukce, outsourcing apod.)
• Praxi v oboru nejméně 2 roky
• Anglický jazyk na úrovní C1 (velmi pokročilá znalost)
• Obecná znalost procesů strategického nákupu, RFP, RFI, Single source apod.
• Znalost firemních nákupních modulů
• Optimální kandidát má přehled o hlavních dodavatelích a jejich nabídce na ČR a SR trhu- realitní kanceláře, developeři, poskytovatelé energií apod.
• Perfektní komunikace (interní i externí), zkušený vyjednávač
• Znalost strategií používaných v moderním procurementu (e-aukce, outsourcing apod.)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1912333
Datum zveřejnění: 29.10.2014
2014-10-29
lokalita: Praha Pozice: Nákupčí, Vedoucí nákupu Společnost: Experis
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: Upřesněný vybraným kandidátům na osobní setkání - motivující