Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní specialista s NJ a AJ
Experis
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
04.05.2015
04.05.2015
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hovoříte anglicky a německy na pokročilé úrovní (úroveň B2)? Zajímá a baví Vás práce v oblasti administrativy? Máte výborné komunikační schopnosti a hledáte uplatnění ve stabilní a perspektivní mezinárodní společnosti?
Pak hledáme právě Vás!
Hlavní zodpovědsnosti:
Podpora pro dodavatele společnosti při registraci do interního systému za účelem evidence sériových čísel dodávaných součástek
Školení dodavatelů k zajištění jejich bezproblémové registrace
Upomínání dodavatelů v případě nedodržení stanovených termínů
Podpora pro dodavatele v případě dotazů kvůli správné registraci
Poskytování informací dodavatelům ohledně statusu jejich registrace
Kontrola údajů dodavatelů v interním systému
Každodenní komunikace s dodavateli v zahraničí (ústní i písemná)
Požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání
Pokročilou znalost němčiny a angličtiny (alespoň úroveň B2)
Dobrá uživatelskou znalost balíčku MS Office (především Excel 2007)
Zkušenost z oblasti administrativy nebo nákupu je vítána
Velmi dobré komunikační schopnosti
Pečlivost, samostatnost a proaktivitu
Silná orientace na zákazníka a na výsledek
Pak hledáme právě Vás!
Hlavní zodpovědsnosti:
Podpora pro dodavatele společnosti při registraci do interního systému za účelem evidence sériových čísel dodávaných součástek
Školení dodavatelů k zajištění jejich bezproblémové registrace
Upomínání dodavatelů v případě nedodržení stanovených termínů
Podpora pro dodavatele v případě dotazů kvůli správné registraci
Poskytování informací dodavatelům ohledně statusu jejich registrace
Kontrola údajů dodavatelů v interním systému
Každodenní komunikace s dodavateli v zahraničí (ústní i písemná)
Požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání
Pokročilou znalost němčiny a angličtiny (alespoň úroveň B2)
Dobrá uživatelskou znalost balíčku MS Office (především Excel 2007)
Zkušenost z oblasti administrativy nebo nákupu je vítána
Velmi dobré komunikační schopnosti
Pečlivost, samostatnost a proaktivitu
Silná orientace na zákazníka a na výsledek
Zaměstnanecké výhody, benefity
Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
Možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti (i v zahraničí)
Příležitost k seberealizaci
Systém firemních benefitů
Lokalita pracoviště Praha 5
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis a průvodní dopis.
Budu se těšit na Vaši reakci!
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpowergroup s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů. V případě, že jste již v naší společnosti registrován/-a, můžete se obrátit přímo na svého konzultanta (ideálně e-mailem).
Možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti (i v zahraničí)
Příležitost k seberealizaci
Systém firemních benefitů
Lokalita pracoviště Praha 5
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis a průvodní dopis.
Budu se těšit na Vaši reakci!
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpowergroup s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů. V případě, že jste již v naší společnosti registrován/-a, můžete se obrátit přímo na svého konzultanta (ideálně e-mailem).
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
x
x
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet let praxe
1
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1947837
Datum zveřejnění: 21.4.2015
2015-04-21
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: Experis