Customer Logistics Support pro klíčového zákazníka

Experis

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmínky (brutto)
Velice motivující

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Společnost zabývající se servisem v oblasti transportní logistiky (původem USA) aktuálně do svého týmu hledá kandidáta/kandidátku na pozici Logistik/Customer support pro klíčového zákazníka. Výkon práce: centrum Prahy

Vaše práce bude z 80% zahrnovat starostlivost o klíčového klienta firmy (1/2 Europy) a z 20% práci logistickou.
- denní řešení transportních operací a požadavek klienta
- komunikace s klientem a týmem napříč firmou na denní bázi v AJ - mailem i telefonicky
- práce v SAP
- výpomoc kolegům a manažérovi

Zaměstnanecké výhody, benefity

Čeká na Vás velice příjemné pracovní prostředí mezinárodní firmy s rodinnou atmosférou v centru Prahy. Kromě zajímavé práce v tomhle prostředí ještě:
- tým energických lidi
- denní komunikace v AJ
- možnost vzdělávání
- firemní benefity: sick days, 5 týdnů dovolený, stravenky, pravidelné teambuildingy
- pozice je trvalý pracovní poměr (doba neurčitá)

Informace o náboru

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis.

Budu se těšit na Vaši reakci!

Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpowergroup s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů. V případě, že jste již v naší společnosti registrován/-a, můžete se obrátit přímo na svého konzultanta (ideálně e-mailem).

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Našim klientem je americká servisní logistická společnost působící celosvětově. V Praze se nachází v centru.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Základy

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Hledáme týmového hráče, asertivního a komunikativního, který je pro-klientsky orientován, nebojí se odpovědnosti a má chuť se učit nové věci v mezinárodní firmě.
Ideální je předešlá zkušenost z logistiky nebo pozic customer support/customer contact.
Podmínkou! je plynná znalost AJ - slovem i písmem (min. C1).
Ochotu pracovat v open space.
Znalost SAP, Excel velkou výhodou, nikoli podmínkou.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1993309  Datum zveřejnění: 27.1.2015  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: Velice motivující