Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/tka pro oddělení licencí se znalostí AJ a NJ
Experis
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
02.03.2015
02.03.2015
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hovoříte anglicky a německy na pokročilé úrovní (úroveň C1)? Zajímá a baví Vás práce v oblasti administrativy a komunikace? Máte výborné komunikační a organizační schopnosti a hledáte uplatnění ve stabilní a perspektivní mezinárodní společnosti? Zajímá Vás prostředí centra sdílených služeb? Máte zájem zhodnotit a rozšířit Vaše dosavadní zkušenosti a znalosti a jste schopni pracovat samostatně?
Pak hledáme právě Vás!
CO BUDE VAŠÍ HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE:
• administrativní podpora německého oddělení, které má na starosti správu softwarových licencí
• koordinace aktivit v rámci oddělení a práce s interními systémy
• aktualizace interních dokumentů souvisejících s projektem
• zodpovídání jednodušších dotazů a zpracování požadavků od uživatelů, jejich následné eskalování na odborníky
• zpracování ad-hoc úkolů
• příprava jednodušších reportů
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
• minimálně středoškolské vzdělání
• pokročilou znalost němčiny a angličtiny (úroveň C1)
• velmi dobrou znalost MS Office (především PowerPoint a Excel)
• zkušenost s nákupním systémem OneSRM je velkou výhodou
• zkušenost s Project Managementem je velkou výhodou
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
• Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• Možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti (i v zahraničí)
• Příležitost k seberealizaci
• Pestrá škála firemních benefitů
• Lokalita pracoviště Praha
• Nástup možný ihned
• HPP
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis a průvodní dopis.
Budu se těšit na Vaši reakci!
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpowergroup s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů. V případě, že jste již v naší společnosti registrován/-a, můžete se obrátit přímo na svého konzultanta (ideálně e-mailem).
Pak hledáme právě Vás!
CO BUDE VAŠÍ HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE:
• administrativní podpora německého oddělení, které má na starosti správu softwarových licencí
• koordinace aktivit v rámci oddělení a práce s interními systémy
• aktualizace interních dokumentů souvisejících s projektem
• zodpovídání jednodušších dotazů a zpracování požadavků od uživatelů, jejich následné eskalování na odborníky
• zpracování ad-hoc úkolů
• příprava jednodušších reportů
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
• minimálně středoškolské vzdělání
• pokročilou znalost němčiny a angličtiny (úroveň C1)
• velmi dobrou znalost MS Office (především PowerPoint a Excel)
• zkušenost s nákupním systémem OneSRM je velkou výhodou
• zkušenost s Project Managementem je velkou výhodou
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
• Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• Možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti (i v zahraničí)
• Příležitost k seberealizaci
• Pestrá škála firemních benefitů
• Lokalita pracoviště Praha
• Nástup možný ihned
• HPP
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný profesní životopis a průvodní dopis.
Budu se těšit na Vaši reakci!
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Manpowergroup s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů. V případě, že jste již v naší společnosti registrován/-a, můžete se obrátit přímo na svého konzultanta (ideálně e-mailem).
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
x
x
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2032891
Datum zveřejnění: 2.3.2015
2015-03-02
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: Experis