Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista závěrkových operací s maďarštinou a angličtinou
Experis
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce
vypracovávání měsíčních, čtvrtletních a ročních závěrek
účtování hmotného majetku
přeúčtovávání nákladů mezi jednotlivými odděleními v rámci společnosti
každodenní telefonická a emailová komunikace s interními zákazníky
zpracovávání finančních výkazů
příprava podkladů pro auditory
pravidelný reporting
podílení se na kontinuálním zlepšování procesů
Očekáváme
min. středoškolské vzdělání ideálně ekonomického směru
pokročilou/plynulou znalost maďarštiny a středně pokročilou znalost angličtiny
alespoň teoretická znalost účetnictví je podmínkou
uživatelskou znalost programů sady MS Office, znalost systému SAP velkou výhodou
prozákaznický přístup a velmi dobré komunikační schopnosti
spolehlivost a pečlivost
schopnost jednat pod tlakem
časovou flexibilitu
týmového ducha
Nabízíme
zázemí mezinárodního koncernu
příležitost k seberealizaci
možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti po celém světě
systém firemního vzdělávání a školení
atraktivní finanční odměňování a širokou škálu zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené,
příspěvek na volnočasové aktivity, pružnou pracovní dobu a další)
nové moderní pracoviště v Praze
vypracovávání měsíčních, čtvrtletních a ročních závěrek
účtování hmotného majetku
přeúčtovávání nákladů mezi jednotlivými odděleními v rámci společnosti
každodenní telefonická a emailová komunikace s interními zákazníky
zpracovávání finančních výkazů
příprava podkladů pro auditory
pravidelný reporting
podílení se na kontinuálním zlepšování procesů
Očekáváme
min. středoškolské vzdělání ideálně ekonomického směru
pokročilou/plynulou znalost maďarštiny a středně pokročilou znalost angličtiny
alespoň teoretická znalost účetnictví je podmínkou
uživatelskou znalost programů sady MS Office, znalost systému SAP velkou výhodou
prozákaznický přístup a velmi dobré komunikační schopnosti
spolehlivost a pečlivost
schopnost jednat pod tlakem
časovou flexibilitu
týmového ducha
Nabízíme
zázemí mezinárodního koncernu
příležitost k seberealizaci
možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti po celém světě
systém firemního vzdělávání a školení
atraktivní finanční odměňování a širokou škálu zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené,
příspěvek na volnočasové aktivity, pružnou pracovní dobu a další)
nové moderní pracoviště v Praze
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
elektrotechnický průmysl
elektrotechnický průmysl
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Maďarský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Experis je světovým lídrem ve vyhledávání klíčových specialistů. Kombinuje odborné znalosti odvětví a lidských zdrojů. Zaměřuje se na vyhledání specialistů v oblastech informačních technologií, engineeringu, financí a účetnictví, zdravotnictví a manažerských pozic.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2208562
Datum zveřejnění: 4.8.2015
2015-08-04
lokalita: Praha Pozice: Fakturant, Hlavní účetní, Specialista fakturace a plateb, Specialista pohledávek, Účetní Společnost: Experis